Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / Testy C5 I, C5 II a C5 III
|< < 1 2 3 4 5 ... 12 > >|
31.05.2011 15:58 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2393449
JirkaŘ
Město: Havířov-město, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX BreakPočet příspěvků: 510

99 Poslat soukromou zprávu
Třeba tady tenhle ... .link.
Je po 1. majiteli Kombík, Dvoulitr v naftě jen za 119 000 kč.

Přílohy:
1b0f1f46962f839e2ece4a277433c651.jpg ( 83993b ) -
c81b71c6705f935ca991c1dff3673c76.jpg ( 78356b ) -
ff58862f74a10f2bd9f386fe99b0bc67.jpg ( 38321b ) -

31.05.2011 18:20 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2393495
Mamlas
Město: Chomutov, Praha, Brandys n/L, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 728

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Trochu poklepat a bude zas jako novy.
Akorat se na to budou spatne schanet dily.

31.05.2011 18:45 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2393541
czpepikcz
Město: Mnisek pod Brdy, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 75
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
JirkaŘ napsal(a):
Třeba tady tenhle ... .link.
Je po 1. majiteli Kombík, Dvoulitr v naftě jen za 119 000 kč.

Tak to jsem musel zaarchivovat i pro budoucí generace:


Stav: ojeté
prvni majitel (a asi půl milionu vykřičníků)

31.05.2011 21:20 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2393586
C5stepan
Město: Otrokovice, Auto: Hyundai Getz 1,4iPočet příspěvků: 828
99 Poslat soukromou zprávu
Podoba je tady, ale C5I neměla růžové airbagy. 2. majitel, nikdy nebouraná. 29.000,- Kč. Prodáno.

Přílohy:
008.JPG ( 3544534b ) -
004.JPG ( 3602912b ) -

03.02.2012 16:03 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2446976
Petr72
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 850

U??vate? Poslat soukromou zprávu
V Autotipu č.03 je podrobnej test C5 III Tourer 2.0 HDI.
Po 100000 km jí rozebrali do šroubu a prozkoumali.
Nejlepší je ta fotka dílů na podlaze.

06.03.2012 14:03 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2456384
JirkaŘ
Město: Havířov-město, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX BreakPočet příspěvků: 510

99 Poslat soukromou zprávu
V příloze je oskenovaný článek, na který Petr72 upozornil.

Přílohy:
Test C5 III.pdf ( 1869679b ) -

06.03.2012 18:11 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2456498
Roozena
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 375

99 Poslat soukromou zprávu
zajímavý článek. Díkes... jen by mě zajímalo, co za čuňase s tim jezdilo, když se mu podařilo docílit spotřeby 7,9l/100... běžně jezdim kolem 5ti...
a ještě jedna věc - může mi někdo vysvětlit, ty propastný rozdíly v pružnosti?... Ptám se jako nýmad a zajímalo by mě, co to může takovým katastrofálním způsobem ovlivnit...

06.03.2012 18:36 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2456516
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
Inu... já prostě musím něco napsat

V C5 I mám najeto něco přes 100tis, jezdila jsem v lexusech, oplech, toyotách, mazdách. Teď brázdím ulice v C5 III. A nedá mi se nepodělit o moje dojmy a zážitky.

Začnu negativním.

Protože jsem Pidilidi vejškou, tak výhled mám na prd. Jak dopředu tak z boku, plusem budiž, že výškově stavitelná sedačka se dá dát tak vysoko, že na cestu nekoukám přes volant. Ale do boku je to v háji. Třeba taková drobnost, jako parkovací lístky, mě trochu přivádí k šílenství. Prakticky se z okýnka musím vyškrábat a to mám zrcátko nalepené na té mašince. To samý okýnko u mekáče, tam řvu na obsluhu, hoďte to kafe dolů, já to snad chytím.
Další nevýhodou pro pidilidi s malou rukou jsou tlačítka na volantu. Pevný střed mi vůbec nevadí, ba je to hezká alternativa páček pod volantem (na ovládání rádia), ale pro menší ruku je trochu problém při správném držení volantu dohmátnout na ty spodní, bez puštění věnce.
Trochu mě drtí ovládání tempomatu, na to bylo pádýlko trochu šikovnější.
Trochu zvláštní je dráha pedálů, brzdový je o kousek výš jak plynový, což se v bagančatech trochu blbě sešlapává.

A teď to lepší:

Jízdní komfort je stále neskutečný. Uvádím, že samosebou jezdím v hydraulické C5, žádný stočený dráty se nekonají.
Krásně přeposilované, tak jak to mám ráda, naprosto bez námahy.
AM6 řadí naprosto perfektně, tiše, neznatelně, prostě automat jak má být. Jen při prudší akceleraci si žádá trochu ráznější pokyn jak 4HP20.
Při zvlněných nerovnostech se pohupování projevu lépe jak v C5I (s největší pravděpodobností je to také dáno tím, že má o 100tis méně nalétáno a náprava je jako nová), příčné nerovnosti tiše drcnou, ale hodně dělá profil gum.

Zadní náprava: Z hlediska údržby je to náročnější, jak jednoduchá vlečná, ALE daleko lépe se zadek nese a je to silně cítit v prudkách zatáčkách, náklony jsou větší jako u předchozí generace, ale prdel doopravy moc pěkně sedí a utrhnout starší C5 je daleko jednodušší.

Odhlučnění interiéru nebudu komentovat, je skvělé.

Jsem sice pidilidi ale i velkoprdelník, i přesto si sedačky nemůžu vynachválit. Když si dáte tu práci a nastavíte je tak, jak potřebujete, sedí se v nich bomba. Pro vyšší lidi bude problém pravé koleno a kratší sedák. Boční vedení je peckové, velmi jsem ho u C5 I postrádala. Opěrka hlavy je dobře řešená.

Trochu postrádám loketní opěrky, ač né moc vzhledné, tak velmi praktické ve starší generaci. Zdejší loketní opěrka je prostě jedna a děl se se spolujezdcem.

Hodně lidi v recenzích zmiňují chaotické ovládání všeho, že je přespříliš tlačítek. Nejsem chlap, tlačítka mě nezajímají, technika taky ne. Ta nejdůležitější mám na volantu, popřípadě vyhřívání a podobné, v zimě hodně používané čudly, jsou v dosahu a dobře vidět. Žádný chaos. Jediné, co se nepovedlo, jsou varovky, ty jsou umístěné na prd.
Na klimu jsem nešahala ani v C5I, prostě to bylo nastavené na teplotu a automatiku a autíčko, starej se ty.
Zbytek funkcí ovládám těmi rolujícími se kolečky, které jsou pěkně umístěné, že ruka nejde z volantu. Je to trochu o tom se to naučit ovládat, ale to jsem měla problém i v lexusu, který má ovládání udělané jako "myš" na středovém tunelu. Stále žádný chaos nepociuji...

Samozřejmě, že výbava trochu dohání neduhy ve výhledu. Nemám odhad, ale vůbec, hlavně na čumec, sice to člověk chytí časem, ale přední PA je do začátku k nezaplacení. Ještě jsem nevyzkoušela to čmuchání parkovacího místa, protože tak nějak vím, že se narvu tam, kam jsem se narvala se starou pětkou.
Poloměr otáčení mi přijde lepší jak u starší pětky a při plném rejdu není řízení takové gumové.

Vzhled hodnotit nebudu, je to subjektivní. Ale každopádně zpracování interiéru je pěkné, až na fakt, že kus kožených sedadel je kožený a kus koženkový, je na pěkné úrovni.

chrocht...

06.03.2012 18:56 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2456521
Ladman
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer ExclusivePočet příspěvků: 489

99 Poslat soukromou zprávu
Koženka??? A kde??? Mám auto sice jen měsíc, ale toho jsem si fakt nevšiml. Částečně kůže Claudia, částečně látka Saint-Cyr.

06.03.2012 20:19 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2456585
Roozena
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 375

99 Poslat soukromou zprávu
To Darja
inu,... dobre napsane...

06.03.2012 20:53 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2456591
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
Ladman napsal(a):
Koženka??? A kde??? Mám auto sice jen měsíc, ale toho jsem si fakt nevšiml. Částečně kůže Claudia, částečně látka Saint-Cyr.

To jsme odhalili už někdy v roce 2009, když přijela první C5 III na sraz. Je vidět rozdílné použití materiálu, ale když spořili na vzpěrách kapoty, není se čemu divit.

06.03.2012 22:05 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2456609
Ladman
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer ExclusivePočet příspěvků: 489

99 Poslat soukromou zprávu
Ty vzpěry taky nechápu, tam ušetřili pár stovek, to snad za to nestálo. Ale kde přesně je ta koženka? Na předních nebo zadních? Já ji nikde neobjevil. To by šlo za chvíli to čalounění do kopru.

06.03.2012 22:49 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2456616
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
ti to vyfotím Co jsme to studovali, tak jsme to studovali jen na předních sicnách. Na zadních jsem ani neseděla, ani nevím, jaký to vzadu je

07.03.2012 02:13 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2456630
Klokan
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215kPočet příspěvků: 213
99 Poslat soukromou zprávu
Ono je to podle mně závislé na tom, jestli mᚠmasážní sedačku nebo ne. Páč v pravý kůži by sedačka musela vypadat jak xicht nasranýho buldočka, aby to ta kůže neodnesla .....

Proto to není na zadních .....

PS: do mekáče si to zvedni, od toho mᚠhydrauliku - pak mᚠrozhovor face to face
čudly na volantu - auto směr drží bez keců, tak nemám problém jednou věnec pustit
tempomat - souhlas , přemontovat z XMka by bylo lepší
automat je zlenivělej když jezdíš klobouka, když ale párkrát zasportuješ, tak se to naučí.Je pak znát že jde hned za plynem
Kdo je zvyklej na loketku z XMka, tak nemá problém. Když je ta spolujezdkyně pěkná, tak ani ten z Pětky nemůže naříkat (jen celej ten tunel občas trošku vrzne při nastupování stylem Tsunami...)
V další verzi C5ky bude tlačítko výstražnýho trojúhelníku na pravým zrcátku zvenku zepředu....
Automatický zatmavování všech tří zpětných zrcátek v noci je bomba ... zejména když mně dojíždí nějakej HIDkař (teda né že by to bylo častý, ale když třeba něco hledám někde a tak ... tak se i přiblížit může. Zejména ve městě ... )

Pětka je na šířku vevnitř trošku menší než XMko, ale je to daný konstrukcí a bezpečností. Stačí se podívat, jakej práh člověk musí přelézt, když provádí do tanku v tank ...

dneska jsem se vrátil služební koktávkou 1.9 TDI po 1200 km a zlatý cokoliv s hydrou, posilovačem, tempomatem atp. A těch obligátních 3,2347 l ... no nevim ... mně to ukazovalo 6,5 po prázdné dálnici Pha - Mainz - Pha

07.03.2012 07:51 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2456652
Roozena
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 375

99 Poslat soukromou zprávu
To Klokan
co myslíš tim xsichtem nasranýho buldočka??? (právě si nasral Terezu! )
Budu se na tu kooži muset jucknout, ale mam pocit, že je tam všude echt lédr. Nemám pravda masážní sedačky,ale v místě, kde probíhá masហje na sedačce stejně nějakej velurovej pullower...

07.03.2012 12:40 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2456701
operatorXM
Město: Hrotovice, Auto: Citroen C6 2.7 HDiPočet příspěvků: 138

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Měřím 190 cm, můžu potvrdit - krátký sedák, málo místa na pravý koleno (zlaté XM!). Na masážní sedačce je v místě masáže opravdu ta látka, pokud se tedy nejedná o příplatkovou celokůži. Čudlíky na volantu taky stále hledám, hlavně ten PAUSE od tempomatu mohl být výraznější, i když něco jako výstupek má.

07.03.2012 17:19 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2456750
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
Masហjsem ani nezmiňovala, to nepotřebuje komentáře
Jedinej problém na masáži vidim, že se ta sicna nedá odnést domů

07.03.2012 18:12 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2456757
Klokan
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215kPočet příspěvků: 213
99 Poslat soukromou zprávu
To Rooozena: já psal o sedačce, né o Tereze ... tu neznam

07.03.2012 20:48 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2456791
Roozena
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 375

99 Poslat soukromou zprávu
Klokan napsal(a):
To Rooozena: já psal o sedačce, né o Tereze ... tu neznam

Tereza je ten buldocek z my avatar fotky. Ona sice trochu zmuchlana je a je to takovej vosklivej bastard, ale je to vyborna kamoska a desne rada se vozi autem. Proti C5 nema v zasade nic. Pochvaluje si klimu a pohodlny sicny a hudruje nad mizernym vyhledem...

07.03.2012 22:47 - Re: Testy C5 I, C5 II a C5 III 2456827
Klokan
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215kPočet příspěvků: 213
99 Poslat soukromou zprávu
jo tááák, tak to neni problém. Malý čtyřnohý turbochrochty mám rád. Věčně mi lustrujou kufr a užíraj zásoby na srazech (hlavně ten Kendyho).

Booobikchá vperjod !!!!

|< < 1 2 3 4 5 ... 12 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator