noo vezmeme to poporadku aby jsme ulevili trochu te tve blbosti
1.to ze auto bylo na dvou diagnostikach znamena asi to ze je dnes streda,neni diagnostika ajako diagnostika pravda
2.moudrost jsem opravdu zadnou nesezral a i kdyby urciby nejsem sobec anejakou bych nechal pro ostatni..tebe muzu ujistit ze nectu chybove kody a rozhodne nepostupuju podle nejakych imaginarnich manualu jak si myslis,svoje znalosti jsem ziskal praxi ne prudenim na foru ..chbove kody mozna tak pred 10 lety kdy nic jineho nebylo a clovek si diagnostiku musel vyropit a napsat sam,ta to neznach chapu v te dobe si jeste tahal kacera po dvore
3.ted kdyz jsme si to mezi sebou vyjasnili muzem k BHI a tve spatne pameti....napsal jsi ze ti auto padlo ja ti poradil diagnostiku tva odpoved.nato jsi napsal ze diag psale JEN nejake kokotiny nato jsem ti napsal neco o kontrore vys.korektoru..tva odpoved:
Výkový korektor je nový, no v servise vraveli e odila neaká klapka pre zadok a preto padá a nedvíha sa, vymenili sme BHI a cestou domov to začalo dymi,
takze vice cvicit pamet mladej pomaha to i od hlouposti...opravdu nevim jaka klapka ti odesla ..a taky uz vubec nevim jak auto mohlo kourit od LDS kdyz motor nema s LDS nic spolecneho jedine zeby byl tak horkej zeby propalil nadobku ale to opravdu moze neni pokud by horel plamenem..navic motor je jistenej pojistkou...
jestli to treba nebude tim ze tvuj spickovy mechanik zadni korektor proste obratil nebo ovladaci tycinku nacvakl obracene resp nebo ho nevymenil vubec