Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: C5 III vs. C5 II vs. C5 I
autodiag
17.06.2009 18:40 - Re: C5 III vs. C5 II vs. C5 I
U??vate?
v zakladnim rezimu je nastaveni systemu identicke

\\\"tvrdý\\\" stav :
Napájení elektroventilu
Posunutí šoupátka elektroventilu (23) uvolní zpětné vedení do nádržky a uzavře přívod hydraulické kapaliny od BHI
Spodní část šoupátka (24) je vystavena tlaku z nádržky hydraulické kapaliny. Horní část šoupátka (24) je vystavena tlaku kulové jednotky \\\"hydractive 3+\\\"
Rozdíl tlaků na koncích šoupátka (24) způsobí jeho posunutí. Ve své nové poloze uzavírá šoupátko (24) průtok hydraulické kapaliny mezi pérováním na pravé a levé straně. Kulová jednotka \\\"hydractive 3+\\\" je oddělená od okruhu pérování

\\\"měkký\\\" stav :
Zastavení napájení elektroventilu
Šoupátko (23) se posune působením přívodního tlaku bloku BHI
Zpětné vedení do nádržky hydraulické kapaliny je uzavřené. Tlak pod spodní částí šoupátka pro uzavření hydraulického okruhu je stejný jako tlak v integrovaném hydraulicko-elektronickém bloku
Horní část šoupátka pro uzavření hydraulického okruhu je stejná jako u integrovaného hydraulicko-elektronického bloku. Šoupátko (24) se posune působením integrované pružiny
Průtok hydraulické kapaliny mezi pérováním na pravé a levé straně je možný. Kulová jednotka \\\"hydractive 3+\\\" je propojená s okruhem pérování

Pérování přizpůsobuje své stavy ("tvrdé" nebo "měkké") jízdnímu stylu řidiče.
Když počítač pérování zjistí sportovní styl jízdy, pérování přejde do "tvrdého" stavu.
K přechodu pérování do "tvrdého" stavu dochází v závislosti na následujících parametrech :
Rychlost vozidla
Okamžitá rychlost otáčení volantu
Úhel natočení volantu
Podélné zrychlení vozidla
Boční zrychlení vozidla
Rychlost zdvihu pérování
Pohyb škrticí klapky akcelerátoru
Jestliže řidič stiskne tlačítko pro sportovní režim, hodnoty parametrů pro zjišování sportovní jízdy jsou sníženy.
Přechod do "tvrdého" stavu je možný, jen když jsou dosaženy hodnoty parametrů "sportovní jízdy".


Když je pérování v \"tvrdém\" stavu, není možná žádná korekce výšky vozidla.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator