Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Únik motorového oleje
Hanz 397
22.02.2023 18:40 - Re: Únik motorového oleje
U??vate?
jruze napsal(a):
Jsou dvě moznosti - buď součást čerpadla a nebo v hlavním kanále (před filtrem - musela by tam být šroubovací ucpávka) Ma dva stejné motory - porovnal bych tlaky obou motorů na (u) tlakovím snímačem - pokud budou tlaky rozdílné dávalo by to smysl proč to teče ( neznám BA motory ale kdyby byla pružina přepouštěcího vyhřatá nebo unavená byl by tlak nizší - to mne přivádí k úvaze že by to fungovalo tak že ventil omezuje tlak mazání tak že tam nepustí vyšší tlak - potom by to mohlo být tím že je špatná ta pružina ( vyhřátá,unavená) a propoušti vyšší tlak než by měl ten ventil pustit ( takže buď je zaseklí a nepřepouští mimo a nebo je špatná pružina a propouští větší tlak) = chyba ve ventilu = porovnat tlaky na obou motorech 🤔😉 je otázka jak ventil funguje jestli omezuje tlak tak že přepouští mimo mazací kanál a nebo tam omezuje tlak tím že ho tam nepustí

Hele, docela běžná věc na EP6. Pod elektroventilama na VANOS jsou tlakové ventilky, které drží tlak v hlavě a často se stane, že se zaseknou. Když otevřené, tak dobrý, jen to po nastartování chvilku nemaže a občas to hodí chybu časování, ale když se seknou zavřené, tak začíná ta správná zábava... Chci tím říct, že fungují na stejném principu. Kulička a péro. Kulička se může zaseknou v otevřeném stavu a vzhledem k tomu, že to čerpadlo dělá řádově vyšší tlak, než je potřeba, tak není regulovanej a někde si najde cestou ven...

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator