| 	
	| Hanz 397 | 
			| 22.02.2023 18:40 -
				Re: Únik motorového oleje |  |  
	|  
   | jruze napsal(a): Jsou dvě moznosti - buď součást čerpadla a nebo v hlavním kanále (před filtrem - musela by tam být roubovací ucpávka) Ma dva stejné motory - porovnal bych tlaky obou motorů na (u) tlakovím snímačem - pokud budou tlaky rozdílné dávalo by to smysl proč to teče ( neznám BA motory ale kdyby byla pruina přepoutěcího vyhřatá nebo unavená byl by tlak nizí - to mne přivádí k úvaze e by to fungovalo tak e ventil omezuje tlak mazání tak e tam nepustí vyí tlak - potom by to mohlo být tím e je patná ta pruina ( vyhřátá,unavená) a propouti vyí tlak ne by měl ten ventil pustit ( take buď je zaseklí a nepřepoutí mimo a nebo je patná pruina a propoutí větí tlak) = chyba ve ventilu  = porovnat tlaky na obou motorech 🤔😉 je otázka jak ventil funguje jestli omezuje tlak tak e přepoutí mimo mazací kanál a nebo tam omezuje tlak tím e ho tam nepustí Hele, docela běná věc na EP6. Pod elektroventilama na VANOS jsou tlakové ventilky, které drí tlak v hlavě a často se stane, e se zaseknou. Kdy otevřené, tak dobrý, jen to po nastartování chvilku nemae a občas to hodí chybu časování, ale kdy se seknou zavřené, tak začíná ta správná zábava... Chci tím říct, e fungují na stejném principu. Kulička a péro. Kulička se můe zaseknou v otevřeném stavu a vzhledem k tomu, e to čerpadlo dělá řádově vyí tlak, ne je potřeba, tak není regulovanej a někde si najde cestou ven...
 |  
	 |  |  |  
 |  |