| 	
	| autodiag | 
			| 22.03.2022 15:02 -
				Re: Sání vzduchu / C5 III 2.0 HDi 120kW |  |  
	|  
   | Carlík napsal(a): A duvod? Myslim ten proc prijdes o KAT i FAP? 
 ucpe se diky nehomogenimu spalovani
 ECU ve vypoctu smesi a davkovani s otevrenym FAP pocita
 u KAT dochazi k vyssi teplote z duvodu vetsiho mnozstvi kapenek nespalene nafty
 u FAP pri regeneraci nedochazi k dostatecnehu spalovani,resp neni dosazena optimalni teplota
 
 EGR neni jen recilkulace jak se mnohi laiku domniva (nekdy i mechanik)
 u starsich EURO4 bez FAP se da rict ze zaslepeny egr neni az takovy problem,rsp pri vhodne upravenem sw je to ok
 vyssi specifikace uz to problem je...
 |  
	 |  |  |  
 |  |