jruze
|
10.05.2021 08:06 -
Re: Posilovač řízení - obecně / C5 I a II
|
|

|
Thomson1 napsal(a): Díky ale jsem teď v pasti. Vypíchnu body:
- servo má svůj okruh bez ohledu na hydrauliku podvozku
- má nadrzku
- vejdou se tam cca 2l
- leje se tam kapalina jako do hydrauliky tzn u C5 II ODS
Souhlasí?
Poslední dotaz jak nejlépe kapalinu vyměnit?
Diky
V servu je +- 2l LDS (kapalina stejná jako pro hydraulické pérování) Z el. serva jí v podstatě nevypustí- nemá vypoutěcí otvor ( dostat kapalinu ze serva by znamenalo servo vymontovat- otočit vzhůru nohama a vylejt z něho jeho obsah nebo povolit tlakovou trubku aby čerpadlo vytlačilo tu co v něm je a doplnilo si novou z nádobky na hydrauliku = pokud by jsi chtěl dostat ven kapalinu ze serva musel by být nastartovaný motor- kdy se el.servo točí a tlačí LDS do řízení - potom stačí odpojit i zpátečku od řízení a čerpadlo si bude doplňovat unikající kapalinu z okruhu řízení z okruhu pérování do okruhu řízení ) - mně se toto stako kdysi osudné - koupil jsem auto do kterého dobráci v bazaru nalili zelenou LHM ( do serva se dostala ulomením zpátečky od řízení) a i kdy jsem 2x vyměnil náplň v hydraulice zústala vněm LHM která ho doroka odepsala. el. servo nemá vlastní nádrku - vzhledem k roztanosti materiálů teplem není okruh hermeticky uzavřen a k vyrovnávání tlaku pouívá nádobku hydrauliky a v případě úniku ze servořízení si také doplní z ní .(expanzní nádoba u topení v baráku - tělesa má horké ale expanzní nádoba je studená) |
| |
| |