Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Hydraulické čerpadlo - BHI
jruze
17.03.2021 22:43 - Re: Hydraulické čerpadlo - BHI
U??vate?
TimCo napsal(a):
G39 v pořádku. 40A megapojistka taky OK. Motor BHI po přivedení 12V na ovládací PIN jede.
Motor auta právě nastartovat nelze.
Lexia mi hlásí na jednotce podvozku a korektoru světlometů "Závada - komunikace". Všechny ostatní jednotky v autě normálně s diagnostikou komunikují. Jednotka BHI mi před nějakým časem také normálně komunikovala.
Ale jinak když fungoval motor auta, podvozek fungoval také v pohodě, jen diagnostika hlásila závadu komunikace.


V té pojistkovnici mezi aku a podběhem jsou všechny pojistky OK? Na podběhu na straně u spolujezdce je v motorovém prostoru hnědé relátko - je také OK ? Konektor na elektronice BHI je také OK ? Kde to auto je ? Od PC se špatně radí

Když BHI běží když ho sepneš natvrdo tak se auto nezvedne ?

Zkus sehnat jiné BHI ( mohlo by stačit alespoň z c5 II a připoj elektroniku místo té tvé ( jen tu elektroniku) jestli to půjde nastartovat a nebo alespoň načíst- jestli souhlasí místo kde je auto s bydlištěm tak nejblíže mᚠPat&Mat v Brně - měl by si stím poradit a elektroniku BHI asi bude mít také.

Hele když fungoval motor auta tak BHI také - když to auto bylo nové fungovalo vše - jednou se prostě všechno pokazí tak to prostě je asi je potřeba aby se nna to někdo podíval kdo ví kde a co hledat.

Jednotka BHI je první na řadě - tam je potřeba hledat jako první - když odpojíš ( nebo přerušíš) tan velkej konektor co jde do elektroniky BHI tak to také nepůjde nastartovat - kontroluj to co jsem psal od pojistek vedle aku ,relátko, konektor a kablíky u BHI popř na zkoušku jinou elektroniku BHI - měla by být nějaka změna od PC to fakt nejde

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator