Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Nesprávná výška podvozku / C5 III
RimmerCZ
28.02.2021 18:16 - Re: Nesprávná výška podvozku / C5 III
U??vate?
Tak vyreseno, na strane ridice byl ten plech s kloubkem na spodnim rameni ohnuty smerem nahoru a zaroven M8 sroub, ktery je v rameni chyceny drzel asi na jeden zavit a zbytek byl vhnity nebo zalomeny v rameni. Tezko rict jak a proc. Odvrtal jsem to zespoda, nastesti ta dira na sroub je zkrz cele rameno. Po chvilkovem pokusu obnovit zavit jsem to vzdal, nez tam zalomit zavitnik jsem to radsi odvtal 8mm vrtakem zkrz a dal sroub s matkou na skrz. Plech jsem narovnal a pokusil jsem se ho trosku vic naklonit, abych ten predek spustil vic dolu, nez je normal, protoze i v zakladu je predek auta o trosku vic vyse nez zadek. Ale slo to tak o 0.5-1cm max. dolu nez to bylo predtim. Kloubky jsem vycistil a namazal medenou vazelinou. Vypada to, ze uz je vse OK a vyska auta je tak jak ma byt. Pridavam i foto, jak to auto bylo vysoko, jen diky ohnutemu plisku na jedne strane. Co me zajima je, zda nekdo vi proc ma V6 snimace na kazde kolo? Je tam neco navic oproti dvoulitru co se tyce perovani a logiky perovani? BHI prece neumi ovladat vysku na kazde kolo zvlast, pouze na celou napravu, nebo se mylim?

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator