
|
Dobrá, co se dá dělat. Někteří mají prostě světlé dny a i ty temnějí a tady Martin se projevil jako neskutečný namylenec. koda, e jeho odpověď je zaloené na domýlení si, které chybně vyhodnotil. Proč se nezeptal? Asi jeitnost...
autodiag napsal(a): 1. hloupy napad je to proto ze nato elektronika auta neni stavena (rizeni LED osvetleni je jina nez pro beznou zarovku)
Proč myslí, e se na to ptám? Vím, jak funguje LED. Ale kdyby jsi četl od začátku, tek přesně na to se ptám, zda LED můe ovlivňovat vyhodnocování baterie - to jsi vak přímo nenepsal. Stále omílá jen, e to je blbost. Ale odpovědět na otázku ,to ne.
autodiag napsal(a): 2.Ledka je emitujici diaoda ale porad je to dioda a ta jako takova propousti jen jednim smerem a druhym s ubytkem cca 0.7v,elektronika nevi co se deje
3.ledky jsou 1W ale ceho ?? prikonu nebo vykonu ??? odpovim ti ,u led se udava vetsinou jeji vykon (prikon nikoho moc nezajima)
Ano, vím, jak funguje dioda. Neví, koho má na druhé straně, netuí, co kdy dělal, netuí nic. Tak se uklidni, sedni si na zadek a diskutuj bez uráek. A raději napi, proč zmiňuje průrazné napětí, to by mě docela zajímalo.
U jsem psal, e LEDky, co mám mají odběr max 1W. e to nejsou ádné srágory s přemostěním a současně to nejsou ádné "tavné" čipy. Kdyby jsi měl základní znalosti, tak bys věděl, e kdyby odebírala stejně nebo více, ne árovka vláknová, tak se ten čip během chvíli zahřeje natolik, e se upeče. Tak laskavě nemluv nesmysly. LED bez chlazení prostě nemůe odebírat více, ne vláknová árovka. Neuchladí se. Tečka, nic sloitého. (Nebavím se o obrovských cornech - tam se to dá, ale to se nikam nenacpe.)
Ty moje LED berou při 12,5V nějakých 40mA. Přepočítat si to doufám zvládne. Svítí řekl bych nepatrně hůře, ne klasická W5W. Svítivost ti ji váně nezměřím.
autodiag napsal(a): 5.to ze ti zarovka utavila karimatku mi prijde usmevne jako argument,to by ti nejdriv musela utavit vlastni plast a az potom nasledne karimatku..PS: jsou i jine mista kde se da soulozit
Asi nemá dost zkueností mladý padawane. Já to zail, já to viděl. A dalo by se to rozebrat i dále fyzikálně. Ale lámej si hlavu. Ty jsi mi toho také moc nevysvětlil. Jen ti prozradím, e árovka i plast naprosto v cajku. MOná si nejse vědom toho, co i malé árovky dovedou. Ale neznalost se dá doplnit, ádný problém, stačí chtít.
autodiag napsal(a): jak to tak ctu neprijde ti divne baterii neustale dobijet? nepozastavil ses nekdy nadtim proc ??? rekl bych te baterie je v tom pravdepodobne nevinne a problem budes mit v aute a economy mod azto urcite nemuze,ten prave reaguje tak jak ma..zku nejdrive poresit zavadu a ne jeji dusledky
Tohle jsi vyindukoval sám? Raději zůstaň u dedukcí. Ty ti jdou lépe. Nemá informace, tak se zeptej!
Kde jsi si přečetl ten nesmysl o neustálém dobíjení? 
Ví, čte vůbec něco? KOuká na to, na co se lidé ptají? J8 celou dobu řeím to, jak jednotka vyhodnocuje "slabou" baterii. A ty mi tady píe, zda jsem se nepozastavil a neřekl si, e baterie je v tom moná nevině? Dělá si prdel? 
Tak jetě jednou pro nechápavé aroganty: baterii jsem napsal proto, aby měli informace k vyhodnocování. BAterie relativně nová s parametry, které má mít. Bezproblémů auto natočí i v mrazech. Nabil jsem jí jednou proto, abych zkusil, co to udělá s economy mode tak, jak se nabíjet má. A ten se po 2 dnech objevil znovu. A economy mode, neconomy mode, startér točí jako drak a baterka drí proudy dobré. Snad to teď u chápe. A opět se vracím k té původní otázce o tom, jakým způsobem systém vyhodnocuje economy mode.
autodiag napsal(a): kdyby jsi cetl poradne co se ti pise odpoved uz jsem ti napsal,to ze ji nechces akceprovat je uz problem jiny...
a NE nemaji nizky odber a NE do auta pro ktere nejsou urcena nepatri..
Váně jsi mi odpověděl?
V prvním příspěvku píe o tom, e Baterie Varta nejsou nic moc. Ve druhém mi napíe, e jsem se měl zamyslet, e baterií to není. OK? asi schizofrenie.
Také jsi psal o blbých LED, co nemají mení odběr, ne klasické W5W, já ti na to napsal, e tato tvoje informace se kterou pracuje je mylná a stejně si mele svou. A pak, kdo je tu děcko.
Nemá nikdy ponětí s kým, jak znalým se baví na druhé straně, tak se podle toho chovej. Vzhledem k tomu, co jsem dal za informace jsi naplácal spoustu nesmyslů, které bych přeel. Ale tvé vedlejí jednání vyaduje reakci Martine.
Jinak tvé výsledné shrnutí je krásné, ale je obecné a vůbec neřeí problém, který jsem předhodil. A zase tam vypisuje baterii na 99,9%. OK, take 1 z tisíce má problém jinde? No dobrá.
Hele, a zjistím v čem to bylo, tak to dám klubákům a tím pádem i tobě vědět. Aby byli vichni chytřejí a tenhle neduh mohli likvidovat. Je nás neastných spousta.
Jumep napsal(a): mas problem v tom ze tie ziarovky si ovlada BSI a nieco tam ocakava, ta ledka to nieco hodne vie zblbnut, napriklad ked zatiekla voda cez antenu do zadneho svetla tak sa to vedelo tvarit ze umrela BSI
proste to nie je ze nejake relatko zopne napajanie do svetielok
a co sa tyka odberu, ten je zanedbateny pri tom co si cuca ostatna zobudena elektronika ...
Díky Mistře! 4 řádky a předá více informací, ne jiní namistrovanou slohovkou. Prostě zkusíme vyhodit ty LED s nízkým odběrem a pak uvidíme.
eisy811 napsal(a): Ked LED, tak asi iba do svetlometov s sosovkou. Mam to (nie C5), svieti to luxusne, o oslnovani nemoze byt rec, avsak nie LED za 15
Vidí a já si zase říkal, e nikdy LED do světlometu, který na to není (opticky) stavěný, protoe to není bodový zdroj světla.
Ale je pravda, jak píe, e v případě čočky to moná můe být jiná pohádka.
Pro vechny: nikdo to ne napsal(a):
Economy mode se mi začal trvale objevovat po tom, co jsem nahadil interiérové W5W árovky LED árovkami s NÍZKÝM odběrem proudu (cca 5x-10x niím, ne klasická W5W - to jen pro ty, co nedokáí pochopit FAKT.) Ale přilo mi to jen jako shoda náhod, a teď jsem se snail dostat odpověď, zda to tento nízký odběr mohl způsobit - odpověď na jednoduchou otázku se mi dostalo částečně od Jumep. Zbytek bylo plkání jiným směrem - a unavuje mě to. |