|
Tony_Z napsal(a): Autodiag:
Proč by měly být LED hloupý nápad?
Ne, nemám tam ádný "CANBUS" LEDky s odporem proti hláení chyby.
Tyto LEDky erou cca 0,5W-1W.
A nápad je z toho důvodu, e po autu chci, aby večer dlouho svítilo v interiéru a nebyl zbytečně velký odběr.
Váně tedy nechápu, co má být za hloupý nápad mít v interiéru LED árovky.
Klasická árovka mi v kufru utavila karimatku, kdy o ni byla opřena delí dobu. (Ano, přes kryt árovky.) To mi 1W LEDka neudělá.
koukam ze s tebou je to jak s malim ditetem ..
tak postupne
1.hloupy napad je to proto ze nato elektronika auta neni stavena (rizeni LED osvetleni je jina nez pro beznou zarovku)
2.Ledka je emitujici diaoda ale porad je to dioda a ta jako takova propousti jen jednim smerem a druhym s ubytkem cca 0.7v,elektronika nevi co se deje
3.ledky jsou 1W ale ceho ?? prikonu nebo vykonu ??? odpovim ti ,u led se udava vetsinou jeji vykon (prikon nikoho moc nezajima)
ovsem vykon u LED neni to same co vykon u zarovky to se porovnat moc neda...od toho se odviji parametry predradneho odporu omezujici protekoajici proud a to je kamen urazu,proto ti pisu ze je to hloupy napad,ledky v aute mnohdy maji vetsi spotrebu nez zarovka ,tyhle male nahrazky maji casto pomerne velky proud (aby svitili "poradne")
5.to ze ti zarovka utavila karimatku mi prijde usmevne jako argument,to by ti nejdriv musela utavit vlastni plast a az potom nasledne karimatku..PS: jsou i jine mista kde se da soulozit
chapu ze dike sve neznalosti neco nechapes ,ale to tak v zivote chodi
mohl bych psat romany o tom co vse dokaze udelat vymena osvetleni za led v aute a jsou to veci kdy by jsi ani v koutku rozumu nerekl ze to s tim souvisi..
Tony_Z napsal(a): Ke značce Varta.... OK, názorů u je dost. Přítě dávám Exide. Naposledy u do jiného auta el... (Nabíjím tak jak je potřeba, aby jednotka, co si řídí baterku o tomto věděla.)
Jinak parametricky se jedná o baterii správnou (zda výrobce dodrel, co slibuje je druhá věc)
jak to tak ctu neprijde ti divne baterii neustale dobijet? nepozastavil ses nekdy nadtim proc ??? rekl bych te baterie je v tom pravdepodobne nevinne a problem budes mit v aute a economy mod azto urcite nemuze,ten prave reaguje tak jak ma..zku nejdrive poresit zavadu a ne jeji dusledky
Tony_Z napsal(a): Take jsem dostal spoustu rad. Ale odpověď na mou otázku, zda nízký odběr LED árovek toto můe ovlivnit jsem se nedozvěděl.
A ano, mají nízký odběr. Nad tím není třeba dále pekulovat.
kdyby jsi cetl poradne co se ti pise odpoved uz jsem ti napsal,to ze ji nechces akceprovat je uz problem jiny...
a NE nemaji nizky odber a NE do auta pro ktere nejsou urcena nepatri..
Tony_Z napsal(a): A přiznějeme si, e kdy vidíme, kolik lidí má s Economy mode problémy, tak tohle se Citrónu úplně nepovedlo.
a priznejme si kolik lidi a kutilu si do auta narve neskutecne nesmysly v podobe LED zarovek,led pasku,5 CL zasuvek a ja nevim ceho vseho,provozuje auto bez servisu s nevhodnou baterkou ci s dobijenim v poruse neso s jinou zavadou o tom kam dokazou pripojit treba denni sviceni nebo zminene LED pasky radeji ani nemluvit..economy mod funguje presne jak ma...dalsi vec je ze pro nekoho je economy mod, problem protoze stoji hodinu na parkovisti rozsvicena svetla,otevrene dvere radio na plny kule..baterie neni perpetum mobile,sama se nedobije..auto je primarne urcene k jezdeni ne nato aby delsi cas bylo zapnute zapalovani,hralo radio ci svitila svetla,to je potreba si taky uvedomit..
typicky problem 5 el. dveri & economy mode...v 99.9% je to zpusobeno baterii s nizkou kapacinou..i kdyz startuje,sviti jezdi je slaba...tem co mi to neverili a bylojich mnoho, jsem rikal ji ze pokud po vemene baterie problem pretrva a kufr bude stale nefunkcni baterii jim zaplatim...nevratil se nikdo a ze to byl kolikrat boj.. |