Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Dekarbonizace motoru
Lion
16.01.2021 17:10 - Re: Dekarbonizace motoru
99
Přidám svoji zkušenost: na jaře loňského roku jsem dělal STK a neprošel přes emise -kouřivost. Shodou okolností u kamaráda co má u nás autoservis předváděli tento systém na jeho voze. Moc jsem tomu nevěřil a po cca 14 dnech se ho zeptal na zkušenost a byla velmi dobrá. Auto jsem potřeboval denně tak jsem si řekl , že to zkusím. Celý proces trvá 1hodinu při nastartovaném motoru, do sání je připojená hadice a motor jede v různých režimech otáček. Už během procesu je znát změna chování, přes lehké klepání po zklidnění běhu motoru. Přestože jsem měl motor předtím v pořádku, po tomto čistění získal znatelně na výkonu a pružnosti. Měřením emisí jsem prošel bez problémů, spotřeba se také lehce zlepšila takže jsem byl velmi spokojen.
Jenže : před vánoci jsem vyjel (asi 15tkm po čištění) a do mírného kopce při 2tis.otáčkách najednou trhání a po zastavení začal motor klepat. V servise zjištěn vadný vstřik na 2.válci a při testu zjištěna naražená špička vstřiku. Po kontrole endoskopem ukance na pístu a otisknuté ventily které se s ním potkaly. Vzhledem k nájezdu 300tis.km jsem to řešil výměnou motoru ale shodli jsme se na teorii, že se uvolnil v sání kus karbonu, nejprve narazil vstřikovač a zůstal pod ventily které se tak potkaly s pístem. Až bude víc času tak motor rozeberu a ověřím tuto teorii, nicměně do té doby motor šlapal jak hodinky. Tolik moje zkušenost s dekarbonizací vodíkem která je sice ůčinná ale...... Pokud to někdo chce použít tak preventivně u motoru s nižším nájezdem než se vytvoří vrstva karbonu.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator