Pár fotek RT4, ten větrák byl mení kapacity, meměl tam co dělat, vůbec se tam prý vyřádil nějaký odborník.
No mně fungovalo doposledka ve normálně (tedy krom teploty nafty - na problém co se stalo s motorem to vliv nemá a nemělo a zaslepení EGR - to si natěstí potvrdil e je OK) navy jsem se nevčímal páč jsem s ní také neměl ádný problém (ani já a ani ti kteří to auto měli zapůjčené jako náhradní)
Nebo asi jinak = vá co mi dalo práce sehnat kompletní díly na X7 ve sračkovim stavu a ve přestrojit tak aby to nebylo poznat ? ( tak co vlastně jetě zbejvá ) ? Neměl jse tu X7 celou zrepasovat a prodávat za pade ?
Znovu zopakuji e mně fungovalo ve (krom těch dvou anomálií = ověřitelné v deníku ) - kupaval jsem pro manelku , opravil co jsem nael včetně podvozku , (převodovka byla měněna ve zn. servisu a dodal jsem ji já) od té doby to najelo 20000Km bezproblému, s tím autem (zapůjčeným) najeli zákazníci jako s náhradním autem +- 2000 a mladej asi 3000 Km potom to skoro rok stálo (a na malé vyjímky ) a potom stěhování a také ve OK ( zkusím dohledat komu jsem půjčil aby to potvrdil).
K RT4 - vem z ní otisky - budem si stěovat (oba protoe já s ní nic nedělal - nebylo potřeba - odjela několik zemí bez problému)
A k těm kotoučům na biturbu - tak si to zvěč a uvidí sám ( jsou to fotky tvé take aby jsi mne nenařknul e je to z jiného auta - proto jsem to sem ani nedával a protokol z STK takí ne jetě by z toho bylo e je falénej)