Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: jruze
jruze
20.10.2020 01:26 - Re: jruze
U??vate?
63zdenda napsal(a):
Hele, v inzerci jsi psal motor ok, hydraulika ok, nápravy a podvozek ok, že něco chybí a co je špatně po telefonátu s tebou ani zmínka, na nic jsi neupozornil, ještě jsem tě žádal, a vše před prodejem zkontroluješ, koukneš na fap, podle stavu vyčistit nebo nechat, při dalšim hovoru jsi řekl, že je vše ok i fap, komu jinému bych měl proboha věřit, když ne klubovému servisáku, který jezdí prohlížet auta před koupí, já jsem jenom laik, špatné vztahy sme spolu neměly, tudíž byla velikánská důvěra, že si nedovolíš mě podrazit.