To já také ne - měli to půjčený dva zákazníci ( velmi dobří známí zákazníci a mladej asi před půl rokem= bez sebemeních problémů) co se stalo a proč netuím- já osobně jsem s tím jezdil poslední dva roky jen na ryby(asi 5x) a ( několikrát Praha - Veselí stěhování ) před tím manelka do práce, v zimě v létě start na otočku topilo hned klima v létě super( neunikala nebyla doplňovaná ,gumy se nesjíděly ( je na nich najeto tak 20000 km ( koupeno konec léta napodzim dva přezuto nové zimní) prostě s tím autem problém ádný nebyl.Jen mne jetě napadlo (a nemusím hleat - který vstřik byl mokrej,netěsnil? - nebyl to náhodou třetí ? a ten kdo ho utahoval nebo s ním něco dělal ví jak se tyto vstřiky dotahují ? I kdy si stejně myslím e ten vstřik nemá co společného s upadnutím ventylu - ventyl větinou upadne (ohne a následně upadne ) přetočením,přeskočením rozvodů atd .. to je ale nepravděpodobné u AP a funkčím omezovačem otáček ( elektronika si to ovládá sama). Ohledně vstřiků : mám za to e předchozí majitel říkal e byly měněné ale né u mne ale ve zn. servisu Dojáček P-9 ( mělo by to být max. 1.rok ne jsem to koupil - zkusím zjistit - měl by to mít uloeno pokud to bylo děláno - za mne s nimi nebylo manipulováno) Já po koupi vyměnil propojku (gumové kolínko) za motorem do termostatové komory,automat a ve co bylo KO na nápravě + destičky, kola (původně to bylo na osmnáckách - přehodil jsem na kola z limuzíny biturba od Lukiho) , jinak běná údrba rozvody a běné věci po koupi.(moná jsem na něco zapoměl nebo neuvedl úplně přesně - nevedu si záznamy)
Jinak já také koupil od jednoho člena auto s motorem který měl ohnuté ojnice, nebo AP v dobrém stavu (perfektní) a kopala jak prase - prostě jsem to neřeil = nereklamoval .