Carlík
|
29.05.2020 09:18 -
Re: Nastartuje, ale neudrí se a chcípne / C5 III 2.0Hdi 120kW
|
|

|
Za motorem jsou podle datumu výroby 4 (do cca 07/2010) nebo 3 (od 07/2010) selenoidy, které slouí pro ovládání klapky sání ( dávkovače vzduchu ), ten je kdy stojí před motorem úplně vlevo za motorem, směrem doprava je selenoid pro ovládání chlazení nasávaného vzduchu, ten mají právě jen auta do 07/2010 pak u tam není, dále vpravo od něj je selenoid regulace tlaku turbodmychadla, ty tři jsou stejné, kdy je prohodí nic se nestane (jedině kdyby prohodil zapojení elektriky mezi sebou), Poslední selenoid úplně vpravo je odliný od těch předchozích a je pro ovládání chlazení EGR ventilu.
Pokud má diagnostiku, v live datech musí jít vidět jak ty ventily (klapky) chodí a dá se podle toho odhalit, jestli je vadný.
A jak jsi psal, e je nastavil polohu klapy, to asi ne úplně nastavil polohu, ale kdy se mění EGR, klapka dávkovače vzduchu, turbo, je potřeba inicializovat autoadaptační hodnoty pomocí diagnostiky.
Take kouknout na live data jestli poadovaná poloha klapky odpovídá skutečné, podle toho zjistí, který je v nepořádku. Nebo zkontrolovat hadičky jestli jste někde nějakou neurvali a pak ovládání nefunguje. |
| |
| |