Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Koupě Citroenu C5
RiMr
10.05.2020 11:40 - Ověření funkce AP u C5 III 3.0 Hdi
99
Zdravím, chtěl bych vás poprosit o rady ohledně ověření funkce AP u hodně ojeté C5 III s 3.0 Hdi.
Auto je z bazaru, sehnal jsem minulého majitele který mi dopodrobna o tom autě řekl každý prd, co tam je dobře a co tam je špatně (což sedělo s tím co jsem sám našel při první zběžné obhlídce a co já jako nemechanik jsem schopen vidět).
Co se týká řazení, říkal, že s motorem/řazením neměl vůbec žádný problém, ale výslovně mě upozornil na to, že poté co si auto s ověřenými km dovezl z Itálie (kdy mělo cca 200 000, teď má cca 250 000) s ním vyjma výměn mot. oleje a filtrů nedělal NIC. Žádné rozvody, žádná výměna oleje v AP (protože mu v Citroenu -City Car ČB- pochopitelně řekli, že je to doživotní blablabla), jen měnil pravý přední hydr. válec.
Zítra se s autem chci jet projet a protože mám s automaty málo zkušeností (jen jsem nějakou dobu drandil s firemním Volvem a Minicooperem), chci potvrdit nebo vyvrátit co jsem "naštudoval" nejen tady ohledně zákl. ověření stavu AP:
- nechám auto nastartovat
- než se zahřeje, obejdu světla, stěrače, ostřikovače, blinkry, sedadla, klimu, el. zrcátka, vyzkouším polohy podvozku, zvedání zezadu z kufru, střešní "okno" (tam od před. majitele vím že nefunguje el. posun, rukou to prý jde), co ještě?
- pak, tedy tipuju po 20 minutách chodu motoru/zahřívání, chci auto projet a vyzkoušet plynulost řazení nahoru dolů v městském provozu, budu si dávat bacha na prokluzování-nárust otáček po přeřazení
- zkusím, jestli když zastavené auto odbrzdím se na D pomalu samo rozjede
- vyzkouším S režim, a zimní režim
- vyzkouším manuální řazení (to jsem v automatu nedělal ještě nikdy)
- na rovné cestě vyzkouším chování AP/podřazení při prudkém sešlápnutí plynu
- vyzkouším podřazování při prudkém zpomalení

Budu si všímat případných ran v převodovce, cukání, prokluzování...

Je to "tak nějak"? Počítám s tím, že do auta nacpu ještě dvě ledviny a půl královstvo za rozvody, oleje (motorový i AP), určitě časem věci na podvozku, FAP s CAT bude mastný... ale chci si prostě udělat radost. Svoji stávají omlácenou, ale spolehlivou C5 II s dvoulitrem si nechám, a mám čím jezdit až tohle bude u JRuze na zvedáku..
Jde mi teď hlavně o to, abych s tím dojel z Budějic do Prahy
Díky předem za rady.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator