Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
jruze
06.02.2020 19:18 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
U??vate?
Carlík napsal(a):
Jakou tabulku? Myslis ten propocet 5ml....1000km? To neni zadna tabulka odnekud opsana je vyjadreni prubehu spotreby eolys v nadobce vuci najetym km. Neni to dnikud opsane pouze propocet.

Necetl jsi asi muj prispevek pozorne, ty caste regenereace po cca 250km melo za nasledek spatny selenoid ovladani klapky vzduchu na sani. Selenoid vymenen a treba vcera po ceste z hor regenereace probehla po 780km. Mam led diodu napojenou na vyhrev zrcatka a od toho problemu s klapkou resetuji vzdy mezi regenerace dolni pocitadlo km, abych mel predstavu po kolika regeneruje.
Fotka z lonska s castyma regeneracema neni stav km 100tisoc km byt je to tam napsane, auto melo jak jsem psal 147 tisic a nyni 159 tisic. To proc se to sekne na 100 tisicich tu uz driv nekdo popisoval mozna autodiag


Raději toho necháme - v jednotce je naprogramováno kdy to má regenerovat - diferenční tlak slouží ke kontrole úspěšnosti - to že jsi měl problém s klapkou a tím se zkrátil interval je až druhořadá funkce diferenčního snímače který může ovlivnit svími údaji jednotku motoru aby zkrátila interval.Netuším kdo to psal a také nevím z žádné mé praxe že by se něco kolem regenerací něci seklo - pokud sedí Km tak se dle programu v jednotce zkracují intervaly přímo úměrně s najetými Km po celou dobu životnosti FAPu a typu motoru(když ti zresetuji FAP (zadám že byl vyměněn tak se ti prodlouží interval regenerací jako u(pro) novéj -ho FAPu a to se FAPu ani nedotknu)

Jinak děkuji za vysvětlení jak funguje aditivace a FAP = zkusím si to zapamatovat

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator