Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
jruze
06.02.2020 18:35 - Re: Eolys - aditivum pro motory HDi s filtrem pevných částic FAP
U??vate?
Carlík napsal(a):
Pristi tankovani nafotim mnozstvi aditiva pred a po a hodim to sem i s listkem kolik jsem bral.

Doplnovat kdy chces jsem napsal obrazne, ze to nic nerika, kdyz nevis mnozstvi pred doplnenim kolik zustalo v nadrzce. Samo ze je dobre dolivat az si auto o to rekne nebo kdyz vis.z diag, ze uz je tam toho malo a ze se to tam vleze. A kdy chces samo s nastavenim noveho mnozstvi, ne jen tak fouknout tam neco bez resetu(nastaveni v jednotce).

Pri prumerne spotrebe dejme tomu 6l/100km mas na tankovanych 60 litru ujeto 1000km. Tedy 1000km pri davkovanem mnozstvi 5ml.
10000km......50ml
100000km....500ml
200000km....1000ml
240000km....1200ml

Hlaska minimalni mnozstvi 0.7l mozna u 5 a 3 litrove naplne.

Moje aktualni napln je okolo 569ml a auto ani diag nehlasi dosazenou minimalni mez aditiva.
Na fotce v priloze stav z lonskeho ledna datum z popisu souboru. Tehdy stav km byl 147 tisic km.
Nyni ma auto 159 tisic km. Loni 623ml nyni 569ml spotrebovano 54ml to by vychazelo na necelych 11tisic km pri uvazovane spotrebe 6l/100km, ja jezdim pod 6l aktualne dle zapisu vsech tankovani za 5.81l/100km. Za ten posledni rok mam i nizzsi nez tech 5.8 bylo spatne ovladani klapky sani, proto byly i castejsi regenerace. Tankuji skoro vzdy plnou, zadne zrcani po 500Kc.


Ano píšou nesmysl o celkovém množství , tabulku co uvádíš - na ní koukám skoro deně tu mi ukazovat nemusíš a neslouží k běžnému nastavování ale třeba při výměně jednotky nebo komponentů. Ty údaje z diag? to jako je k pozastavení - tvůj FAP regeneruje ve 100000Km jako .... můj ve 200000Km má postatně delší intervaly regenerací a to jezdí vzdálenosti kolem 5Km = s takovejma hodnotama bych si dovolil pomalu uvažovat o výměně = ( 1) 140000Km regenerace po 700Km, 2) 220000Km regenerace po 600Km = trasy do 10Km, u dlouhé trasy 3000Km se zvedl interval na 1100Km)

Ono je to asi jako s uváděním doživotní náplně u automatických převodovek - nevím čím se živíš ale nesmíš všemu věřit co si kde přečteš. A mimo jiné žádní nádobka nemá měrku - množství si vypočítává jednotka (a to odhadem dle natankovaného paliva a naprogramované spotřeby - ta také není přesná dle skutečnosti) - palubák většinou ukazuje o 0,5 až 1L větší nebo menší spotřebu = tento údaj je totožný pro všechny propočty .

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator