Majstri od fachu. Nemáte dakto z Vás dáko zmapované ako je to s tými vahadlami u RHR? Ako som písal, môja x7 má 320tis často jazdených po diažnici. A nechce sa mi to rozobera a pozera v akom stave sú. Ale zas auto pouívam denne a nechce sa mi zháňa potom odahovka a druhý motor
Motorov RHR je kopa a e majú s tým problém je jasné. Ale kopa ich jazdí s veža km a dria. Reku či nebola len dáka blbá séria a netýka sa to vetkých.. Neviete?
Některé RHR mají i půl mega , moje má 340, jedno biturbo přes 500 - vahadla jsou v podstatě stejná (stejný materiál stejná kontrukce ) nevidím důvod proč by tím měl trpět zrovna jen RHR motor?
Na 1.6 HDI jsem několikrát viděl vysypané jehlové loiska ale nikdy e by prolezl ventil a e by se tím odjistil - jesli se nepletu tak klínky nejsou ,,hladké" ale ,,drákové" a je podle mne technicky nemoné aby se tím e proleze dřík odjistil klínek. (to e by se přidřel ventil,nebo zadřel hydrotel by asi bylo vědohodnějí příčina - to by ale spí bylo údrbou a olejem)