Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: dojmy z STK
jruze
18.01.2020 10:02 - Re: dojmy z STK
U??vate?
Carlík napsal(a):
Na tyto 2 otazky by me docela zajimala odpoved.
Kdyz bude FAP vadnej, nebavim se o prasklem vnitrku FAPu, ale kdyz bude uz ucpany cerinem a plny, tak bude diferencialni tlak vysoky ne? V radu xxx mbar?
A cim se ridi spusteni regeneraci? Co ma prioritu?
Rek bych prave ten diferencialni tlak ne? Nenecha jednotka prekrocit urcitou mez ne?


Může a nemusí - záleží co mu je : poškozený neznamená děraví. Diferenční tlak má vícero funkcí : prvotně slouží ke kontrole úspěšnosti provedené regenerace , v případě že je tato hodnota vysoká spustí jednotka taktéž regeneraci jinak se regenerace spouští dle intervalu nastaveném v jednotce( ta se podle počtu najetých km zkracuje - jednotka si také podle spotřebovaného paliva uloží do systému množstí cerinu v g - až je dosaženo max množství (zase naprogramováno v jednotce) nahlásí že hrozí ucpání FAP(nebo byno dosaženo max množství) a to i přesto že dif.tlak bude OK .

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator