Na tyto 2 otazky by me docela zajimala odpoved.
Kdyz bude FAP vadnej, nebavim se o prasklem vnitrku FAPu, ale kdyz bude uz ucpany cerinem a plny, tak bude diferencialni tlak vysoky ne? V radu xxx mbar?
A cim se ridi spusteni regeneraci? Co ma prioritu?
Rek bych prave ten diferencialni tlak ne? Nenecha jednotka prekrocit urcitou mez ne?
Můe a nemusí - záleí co mu je : pokozený neznamená děraví. Diferenční tlak má vícero funkcí : prvotně slouí ke kontrole úspěnosti provedené regenerace , v případě e je tato hodnota vysoká spustí jednotka takté regeneraci jinak se regenerace spoutí dle intervalu nastaveném v jednotce( ta se podle počtu najetých km zkracuje - jednotka si také podle spotřebovaného paliva uloí do systému mností cerinu v g - a je dosaeno max mnoství (zase naprogramováno v jednotce) nahlásí e hrozí ucpání FAP(nebo byno dosaeno max mnoství) a to i přesto e dif.tlak bude OK .