Ono to neni jen o RHZ, ale i o tom co je kolem toho RHZ. RHZ splnovalo emisni 2 a 3 a podle toho se to bude lisit. Emisni 3 mela pridanou klapku na sani ovladanou podtlakem, dal taky jestli ma FAP, to je pak zase jinak.
U emisni 2 kourivost na stitku i v TP 1.76. Na protokolech starsiho data cca 2014 a niz dovolena 2.26 od roku 2016 na protokolech jako na stitku 1.76.
Má pravdu, e třeba v Xantii ty první RHZ byla EURO2, kdy EURO 3 jetě neexistovalo.
Ten konkrétní kus, co jsem zmiňoval je s EURO 3 (rv. 2002). Ale to jsou vechny C5 I S tímto motorem. Vechny ji musely plnit EURO 3. Konkrétní poadované hodnoty z protokolů dodám odpoledne a samozřejmě i informaci ze títku.
Jinak RHZ s FAP neexistuje. FAP verze 2.0HDi z té doby byla RHS.