Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: dojmy z STK
lake
15.01.2020 12:49 - Re: dojmy z STK
Za?iato?n?k
Tony, pokud tě zajímají limity u nafáků staršího data výroby, najdeš to taky ve vyhlášce 2011/2018. V příloze č. 1. je to druhá část bodu 8.2.2.2. Původně jsem to zde nezkopíroval, páč se na tohle nikdo neptal. Tady to je:
---------------------------------
8.2.2.2.1.2
Pokud výrobce vozidla kategorie M nebo N s pohonem na motorovou naftu nebo s duálním pohonem nestanoví hodnoty součinitele absorpce motoru, nesmí limity zjištěné metodou volné akcelerace překročit:
a) u vozidel poprvé registrovaných do 31. prosince 1979: 4,0 m-1
b) u motorů s atmosférickým sáním nebo u vozidel poprvé registrovaných nebo poprvé uvedených do provozu od 1. ledna 1980 do 30. června 2008: 2,5 m-1,
c) u přeplňovaných motorů poprvé registrovaných nebo poprvé uvedených do provozu od 1. ledna 1980 do 30. června 2008: 3,0 m-1 nebo u vozidel poprvé registrovaných nebo poprvé uvedených do provozu od 1. července 2008: 1,5 m-1
----------------------------------------
Takže opravdu neplatí ani hodnota 0.25, ani 0.5, ani 0.75 m-1. A nerozlišuje se ani zda vozidlo má či nemá FAP. Bude se to týkat nejspíš jen starších aut z doby, kdy se neuplatňovaly normy EURO. U novějších vozů už výrobci museli povinně homologovat typ podle EURO - a v údajích k homologaci se součinitel absorpce uváděl.
.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator