Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: dojmy z STK
Tony_Z
15.01.2020 12:37 - Re: dojmy z STK
99
Pánové, děkuji, že jste se kvůli mně pohádali.

Autodiag: Řeči tohoto typu: "nadavej sam sobe,pokud mas cernej vajfuk a kourivost jakou mas je problem v udrzbe,bohuzel..to ze udrzba neco stoji je vec druha.." si raději nech do hospody pro lidi, co kuchaj FAP a jezdí do roztrhání vozu a ne lidem, co mají své auto rádi a náležitě se o něj starají. Jsme tu, abychom diskutovali a řešili problémy, ne proto, abychom se navzájem uráželi.

Každý nafák bez FAP má černý výfuk... To je normální. A i tato auta se měří na SME a ještě jsem neslyšel o tom, že by někdo vydal něco, co by zlikvidovalo všechna auta, která pracují naprosto bezchybně, jen jsou prostě stará, poplatná době. (Taková právní úprava je nereálná - cílená likvidace velkého množství lidí.)

Kdyby tohle, co jsi napsal byla pravda: "je to jednoduche s fap 0.25 bez fap si ted nejsem si jistej jestli 0.5 nebo 0.75 a je jim jedno s jakou homologaci to auto bylo schváleno" - tak mi řekni, jak bys měl projít s takovou Xantií 1.9TD? To prostě nejde ta se ani do 0,5 ani do 0,75 nevejde. Prostě ne. Ten motor ani když byl fungl novej neuměl takové hodnoty. Starej (myšleno konstrukčně) diesel prostě kouří a nemůže se vejít do imaginárních čísel. A skutečně nemáme totalitní systém, který by si dovolil nařídit, že 50% aut, kterými lidé jezdí jdou s okamžitou platností do šrotu.

Takže znovu a prosím skutečně lidi, co chtějí odpovědět a udělají pořádek. Nejlépe ve formě tabulky, kde jsou uvedené konkrétní hodnoty pro konkrétní rv nebo normy atd... včetně vyjímek, mnohdy to je slátanina více předpisů dohromady... Pokud tedy něco takového existuje. A netahejte sem prosím elektrárny, které spadají do absolutně jiné kategorie prostředků pro život, než automobily.

Zatím nejreálnější odpověď dal lake. - ten jediný pustil i auta z roku 199X a starší

Jinak na STK je technik kolikrát pěknej blbec, kterému se musí radit. Proto se nedivím, že není třeba schopen ani zadat správné informace o voze a pak začne měřit nereálné hodnoty. Proto jsem se ptal na fakta - nejlépe tabulku, se kterou člověka pak ví, co má čekat a může kontrolovat technika, kdy se sekne.

na odlehčení, podle skutečné události z 2019: Na emisích technik nebyl schopen připojit OBD - nejdříve jsem mu musel ukázat, kde ho najde, tak OK, ale nakonec stejně nebyl schopen se připojit - nějak si to nepovídalo. Zjevně jeho problém, mně lexia povídá bez problémů - před i po (raději jsem zkoušel). Dále nemohl najít štítek, ten jsem mu musel také ukázat.... Nakonec mě stejně vyrazil, protože bylo naměřeno přes 2,5 - řešení? 20km na trojku 100km/h - 120km/h plnej kotel, pusti, plnej, pustit. Opakované měření bylo cca 0,8. (požadovaná hodnota do 1,0).
U stejného auta jiný technik hned vedle se mi vysmál, že mi nebrzdí ruční brzda a že mě vyhodí. Tak jsem mu řekl, a to zkusí na předních kolech.
Ano, někde to jsou skutečně pouhé cvičené opice a proto chci být informován, abych se nenechal buzerovat nekompetentníma lidma. Proto děkuji všem, každému, kdo dodá reálný, pravdivý materiál, o který se dá opřít.
Také děkuji technikům, kteří vědí, co dělají a zároveň je lituji, že mají takové kolegy, na které jsem narazil.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator