 | |  |
 | Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: dojmy z STK |  |
Tony_Z
|
15.01.2020 12:37 -
Re: dojmy z STK
|
|

|
Pánové, děkuji, e jste se kvůli mně pohádali. 
Autodiag: Řeči tohoto typu: "nadavej sam sobe,pokud mas cernej vajfuk a kourivost jakou mas je problem v udrzbe,bohuzel..to ze udrzba neco stoji je vec druha.." si raději nech do hospody pro lidi, co kuchaj FAP a jezdí do roztrhání vozu a ne lidem, co mají své auto rádi a náleitě se o něj starají. Jsme tu, abychom diskutovali a řeili problémy, ne proto, abychom se navzájem uráeli.
Kadý nafák bez FAP má černý výfuk... To je normální. A i tato auta se měří na SME a jetě jsem neslyel o tom, e by někdo vydal něco, co by zlikvidovalo vechna auta, která pracují naprosto bezchybně, jen jsou prostě stará, poplatná době. (Taková právní úprava je nereálná - cílená likvidace velkého mnoství lidí.)
Kdyby tohle, co jsi napsal byla pravda: "je to jednoduche s fap 0.25 bez fap si ted nejsem si jistej jestli 0.5 nebo 0.75 a je jim jedno s jakou homologaci to auto bylo schváleno" - tak mi řekni, jak bys měl projít s takovou Xantií 1.9TD? To prostě nejde ta se ani do 0,5 ani do 0,75 nevejde. Prostě ne. Ten motor ani kdy byl fungl novej neuměl takové hodnoty. Starej (myleno konstrukčně) diesel prostě kouří a nemůe se vejít do imaginárních čísel. A skutečně nemáme totalitní systém, který by si dovolil nařídit, e 50% aut, kterými lidé jezdí jdou s okamitou platností do rotu.
Take znovu a prosím skutečně lidi, co chtějí odpovědět a udělají pořádek. Nejlépe ve formě tabulky, kde jsou uvedené konkrétní hodnoty pro konkrétní rv nebo normy atd... včetně vyjímek, mnohdy to je slátanina více předpisů dohromady... Pokud tedy něco takového existuje. A netahejte sem prosím elektrárny, které spadají do absolutně jiné kategorie prostředků pro ivot, ne automobily.
Zatím nejreálnějí odpověď dal lake. - ten jediný pustil i auta z roku 199X a starí 
Jinak na STK je technik kolikrát pěknej blbec, kterému se musí radit. Proto se nedivím, e není třeba schopen ani zadat správné informace o voze a pak začne měřit nereálné hodnoty. Proto jsem se ptal na fakta - nejlépe tabulku, se kterou člověka pak ví, co má čekat a můe kontrolovat technika, kdy se sekne.
na odlehčení, podle skutečné události z 2019: Na emisích technik nebyl schopen připojit OBD - nejdříve jsem mu musel ukázat, kde ho najde, tak OK, ale nakonec stejně nebyl schopen se připojit - nějak si to nepovídalo. Zjevně jeho problém, mně lexia povídá bez problémů - před i po (raději jsem zkouel). Dále nemohl najít títek, ten jsem mu musel také ukázat.... Nakonec mě stejně vyrazil, protoe bylo naměřeno přes 2,5 - řeení? 20km na trojku 100km/h - 120km/h plnej kotel, pusti, plnej, pustit. Opakované měření bylo cca 0,8. (poadovaná hodnota do 1,0).
U stejného auta jiný technik hned vedle se mi vysmál, e mi nebrzdí ruční brzda a e mě vyhodí. Tak jsem mu řekl, a to zkusí na předních kolech.
Ano, někde to jsou skutečně pouhé cvičené opice a proto chci být informován, abych se nenechal buzerovat nekompetentníma lidma. Proto děkuji vem, kadému, kdo dodá reálný, pravdivý materiál, o který se dá opřít.
Také děkuji technikům, kteří vědí, co dělají a zároveň je lituji, e mají takové kolegy, na které jsem narazil. |
| |
| |
|
|