Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: dojmy z STK
lake
15.01.2020 09:39 - Re: dojmy z STK
Za?iato?n?k
autodiag napsal(a):
... cely system je on line a technik ani nikdo jiny nezasahne do predepsanych ani merenych hodnot ...

Ano, to vím. Všechny hodnoy se odesílají online na server ministerstva. Tam se vytvoří protokol s rozhodnutím vyhovuje - nevyhovuje. Zpět do STK se odešle kopie, kterou STK jen vytiskne a předá zákazníkovi. A PATaMAT Ti potvrdil, že s jeho autem (s FAPem) prošel s limitem kouřivosti 0.5.
Vyhláška říká jasně, že limity kouřivosti se stanovují podle údajů výrobce (což je protokol o schválení homologace typu vozidla). Software na ministerstvu samozřejmě nebere údaje z jednotlivých homologačních protokolů, ale z vlastní databáze ministerstva. A v tom může být problém: do databáze to musel někdo naukat, mohl se překlepnout, zkrátka v databázi mohou být u některého typu auta chybné údaje. (Je docela časté, že v techničáku jsou jiné údaje o kouřivosti, které neodpovídají údajům na štítku vozidla - takže nevěřím, že by databáze ministerstva byla bezchybná.)
Tady se ale hlavně diskutovalo o nepravdivém tvrzení, že prý "všechna vozidla s FAPem musí mít limit kouřivosti 0.25". Tak tomu prostě není.
----------------------------------------
Pokud jsi na STK narazil a auto neprošlo, i když podle údajů výrobce mělo projít - pak možná jde o výjimku - je chybný údaj v ministerské databázi. Pokud se s tím řidič spokojí a nechá to tak, pak se ta chyba nikdy neodstraní. Ale to je jen úvaha - musel bys uvést které konkrétní auto má tenhle problém, jaké má datum uvedení do provozu a jaký limit kouřivosti stanovil výrobce.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator