Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Akumulátor
Tony_Z
07.01.2020 08:47 - Re: Akumulátor
99
VB. napsal(a):
De o to, že tady všichni píšete, že když se zmení ah tak to musí na diagnostiku. Takže já tam mám 70 ah a kdyby tam měla být v originálu třeba 74 ah a já jí tam dal, asi bych musel na diagnostiku. Zas je mi divný, když tam třeba byla origo 74 ah,že by tam někdo dal slabší 70 ah a šel na diagnostiku. Vin: VF7RDRHH8AL538076


Mᚠtam origo 70Ah se startovacím proudem 720A. (Startovací proud může být vždy větší. Je to spíše informace o tom, kolik je baterie schopna maximálně nabídnout. Reálné číslo si vždy bere spotřebič.)


Jinak nemám to prohledané v diag, co se a jak nastavuje na baterku, tak nechci kecat...
Ale souhlasím s tím, co píše Carlík. Ta baterie se postupně opotřebovává a její hodnoty se mění. A předpokládám, že ta jednotka je dostatečně chytrá, aby tohle věděla a přizpůsobovala se/učila.

Mám C5 X7 teprve chvíli 3měsíce/5tkm, ale připadala mi špatná baterie - stále "economy mode", nezvedající se dveře od kufru... Dal jsme novou, nabitou baterii a situace se opakovala. Vše se za pár dní samo vyřešilo - že by si ta jednotka na základě nových hodnot postupně naučila? Že by se naučila, že již nemá na pytel baterku a tedy nemusí házet economy mode tak brzo?

Tak či tak, pokud mám tu možnost, tak tam narvu to největší, co se tam rozměrově vleze. Vždy to je 12V baterie a to je základ. Zbylé hodnoty jsou jen o tom, jak dlouho (při určitém proudu) a jak silně (maximální proud - tvrdost zdroje) je schopno těch 12V udržet, tak bych zbytečně nevymýšlel složitosti tam, kde nejsou.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator