| 	
	| sanchez | 
			| 03.01.2020 21:36 -
				Motor ES9A rozdíly - vakuová pumpa |  |  
	|  
   | 3.0i V6 -ES9A mi začal rát olej a to pěkně 100km/1l . Nechal jsem udělat hlavy, motor ere olej dál.
 Spodní část motoru, kvůli času repase dílů a finanční náročnosti jsem zavrhl.
 
 Objednal jsem pouitý odstrojený motor z rakouska (s půl roční zárukou) z pegueotu 407, dle VIN a konzultace vrakovistě.
 Kdy chtěl mechanik přestrojit motor narazil na komplikaci - chybí místo na vakuovou pumpu.
 Co je zvlátní ?..dle PSA z výpisu technických inf. dle  VIN tento motor ani motor z 407mi mít místo na podltlakové čerpadlo nemá.
 Ale já ho na C5 X7 mám.
 
 Bádal jsem na netu po vech dostupných foto motorů ES9A. Nael jsem jich asi 7 . Ani jeden motor místo pro vakuovou pumpu nemá.
 
 Mechanik by řeil podlak brzd napojením do saní.
 
 Nevíte, můe mimo toto nastat dalí komplikace?
 
 Dávali byste vrek/hotové hlavy z mého motoru na motor z 407?
 
 Moc děkuji za názory.
 |  
	 |  |  |  
 |  |