Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Problém s dobíjením
Bunda
28.12.2019 02:18 - Re: Problém s dobíjením
Za?iato?n?k
Tak jsem asi sehnal.
Cestou koupi repase jsem jít nechtěl. Nikdo neví, co a jak tam bylo vyměněno, hlavně jde prý o problém kvality ložiska. Sám to neumím, ani nemám člověka, co by to rychle a kvalitně udělal. Taky chci hlavně jezdit a neztrácet čas s tím, že budu za čas zase v servise.
V rámci dodání dřív, než po svátcích, jsem dostal tři nabídky a byl jsem rád, že aspoň to.
Elancar : pouze řemenice a regulátor, celý alternátor by byl až po svátcích. Takže nic.
"Startéry velkoobchod" - .link. Pan Škutchan z Ostravy. Prý origo Valeo za 9200 Kč.
Janota startéry alternátory - .link. Orig. Valeo za 9222 Kč včetně dopravy.
Musel jsem zjišovat štítek na alternátoru, protože to nabízí dle VIN dva druhy.
Pan Škutchan byl ochotný, ale měl jsem pochybnosti o důvěryhodnosti. Prezentace na webu mizerná, takřka chybí jméno firmy, skáčou tam ceny ve zlotých atd. Prý kolega pojede v neděli z Gdaňska a dá do osobáku tento díl, v pondělí mi ho pošle.
Pan Janota byl důvěryhodnější. Navíc mi sdělil, že taky mají dodavatele v Gdaňsku, že ví, kdo to je. Podíval se prý do databáze a prý v Gdańsku ani skladem orig.Valeo není a je tam náhrada od AH, nebo něco takovýho. Těch výrobců replik jsou mraky a vždy je otázka, z čeho to složí. Netvrdím, že mě pan Škutchan chtěl podvést, ani že pan Janota měl pravdu, ale rozhodně pan Janota nabídl více info. Osobně prý dostane ten alternátor z Vídně přes Brno a v úterý před Silvestrem odešle.
Tak jsem se rozhodl pro pana Janotu. Cena relativně slušná, měl jsem i nabídky za 11, 12 i 14 tisíc, vše po svátcích. Jak jsem psal, ve zlodějských Autokelly dokonce za 16 tisíc, když vrátíte starý díl, tak 14.
Po silvestru ve čtvrtek dostanu altík a v pátek bude opraveno, prý výměna za 2500 Kč, když vše půjde dobře a nebude to nějaký peklo se starýma šroubama, co nejdou povolit.
Tak snad!

Jinak ke štítku v motoru se člověk dostane blbě, okem vidět není, ale ruka s telefonem tam strčit jde. Jít po plochým řemenu s drážkama, tak se člověk dostane k altíku. Altík je při pohledu do motoru vlevo, pro vyfocení štítku člověk musí strčit telefon s bleskem v podstatě doprostřed motoru a fotit x fotek směr doleva na altík, až jde konečně něco přečíst

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator