Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Zaseknutá teplota paliva
Carlík
22.11.2019 18:12 - Zaseknutá teplota paliva
Za?iato?n?k
Ahoj, řeším teď jednu anomálii v ECU motoru (DCM 3.5) na HDi 120kw RHH. Náhodou jsem si všiml při prolézání měření parametrů, že mám zaseklou hodnotu teploty paliva na 205°C. Vůbec se tato hodnota na rozdíl od jiných, např teplota chladící kapaliny, teplota nasávaného vzduchu, nemění. Ani při studeném motoru, ani při teplém, viz. příloha z diagnostiky.
V jednotce nejsou žádné chyby. Podle schématu jsem proměřil dráty co vedou do ECU i čidlo teploty paliva, to je podle hodnot v pořádku a i při výměně za nové se to chová naprosto stejně a i vodiče jsou v pořádku. Čidlo je jedním vodičem spojeno krom ECU ještě s váhou vzduchu a čidlem diferenčního tlaku pro FAP filtr, ani jedna z věcí nevykazuje abnormální hodnoty.
Na PINech J3 a A4 na šedém konektoru ECU jsou cca 2,4kohmů při 20°C, tak jako na samotném čidle, čili hodnota odporu čidla až k ECU dojde.

Jediné co mě napadá je, že je nějaký zaseklý stav pro palivo v jednotce, odpojením baterky se nic nezměnilo.

Bodlo by mi, kdyby někdo koukl co má 120KW a diagnostiku, jakou tam má hodnotu a zda se mu mění.
Dá se nějak restartovat ECU jednotka krom odpojení baterky?
Nebo nějaké jiné nápady než nechám přehrát soft v jednotce?

Řeším to proto, že mi připadá při studeném motoru, že auto při rozjezdu trošku pocukává a tohle by na to mohlo mít vliv a možná i na zanášení FAP filtru.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator