| 	
	| jruze | 
			| 01.06.2019 19:22 -
				Re: teplota chladící kapaliny |  |  
	|  
   | eisy811 napsal(a): Snimanie tlaku za turbom chapem, potrebne (aj ked teoreticky aj bez toho by sa dalo zaobist). Snimanie teploty v sani, tesne pred motorom podla mna uz tak potrebne neni. RJ by si mala vediet dopocitat objem plniaceho vzduchu z vahy vzduhu, teploty nasavaneho vzduchu, polohy EGR a toho tlaku. Otazkou je, ci vobec RJ ten udaj aj spracovava ako potrebny, kedze v pripade chyby je tam minusova hodnota ale budiky ukazuju max. Mozno ako zalozny udaj, v pripade poruchy vahy vzduchu? Aj to by v takom pripade mohla RJ dosadit teplotu napriklad zo snimaca v zrkadle. Je to len EURO 5, este u EURO 6 by som chapal, ze RJ potrebuje co najpresnejsie, aktualne informacie.
 Ani ziaden nudzovy rezim sa nekona, prejav motora normalny. Akurat absurdita s tou klimou, ze ju odpoji.
 V pondelok mi to vymeni, uvidime. Ak nepomoze, tak o tyzden budem musiet ist niekam na diag.
 
 Váhu to snímá jednotka s ní pracuje- pokud ji odpojí a jednotka nemá údaj tak se ,,přepne" do jiného programu a v něm motor nejede jak má (některé jednotky ani nevyhodí chybu) ale to je spí pro autodiaga , no mne spí udivilo e stejný motor v novějím typu auta nemotřebuje kyslíkovou sondu (snímání teploty výfukovích plynů nebo co to snímá) - oba motory stejnou normu.
 |  
	 |  |  |  
 |  |