Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Vibrace auta při jízdě
fox
21.05.2019 08:58 - Re: Vibrace auta při jízdě
99
Přátelé, kamarádi, už celkem nevím co a jak ohledně vibrování při rychlostech nad 105 km/h....
Začal bych příběh tím, že jsem koupil současnou c5 - kde pravá poloosa vibrovala při záběru. Po koupi jsem začal se servisem, který zahrnoval oleje, rozvody, všechny 3 uložení motoru a pravou poloosu (LOBRO)... Po této výměně se vše zlepšilo, bylo však cítit jemné vibrace které vyřešilo vyvážení kol a asi 1000km byl klid... Po této době se začaly ozývat zvuky "kovového šoupání" (velmi slyšitelné na 2st. při cca 2000-2500ot) a auto začalo vibrovat, první cca při 90km/h a nepravidelně, během cca 4000km se to zhoršovalo a auto vibrovalo a plavalo jak prase už při cca 60-70km/h. Vyměnil jsem i levou poloosu - bez efektu. Potom jsem náhodně zjistil, že pravá poloosa nepruží u vnitřního kloubu a tedy vrátil jsem původní poloosu která třepala při záběru, kovové šoupání zmizelo, vrátily se vibrace při záběru ale jinak auto bylo klidné.... Reklamaci LOBRO mi uznali - byla prasklá pružina. Původní poloosa během pár km začala házet vazelínu z obou kloubů a tedy následovala další výměna poloosy, tentokrát za čínské GSP, které třepalo už od koupi - od cca 30 do 60 km/h, poté se uklidnila a další vibrace začínaly až kolem 110km/h... Tuto GSP jsem také reklamoval, také reklamaci uznali a jelikož bez poloosy se jezdit nedá, koupil jsem opět repas od SPIDAN. Tato byla asi nejlepší a cca 4 měsíce jsem jezdil s minimálními vibracemi, bohužel zase se začal ozývat kovový šoupací zvuk jako u poloosy LOBRO ... Jelikož jsem tento zvuk už znal a začaly se projevovat citelné vibrace, opět padla myšlenka na špatnou poloosu ... Tentokrát už jsem riskoval a koupil jsem originální poloosu z vrakoviště, v sobotu proběhla montហ- pocitově opět v poloose SPIDAN prasklá pružina - poloosa chodí velmi lehce a ke konci, kde by měla pružit jde natvrdo. Vrakáčová poloosa je OK - rozjezd při zvedlém autě OK, netřepe... Ale auto se v rozmezí 110-150 třepe jako by byla oválná pneu + třepe se volant. Převáženy obě sady kol - letní i zimní, třepe na obou stejně... Zaráží mě, že během cca 10000km mi odešly 2 poloosy, že se nelze zbavit vibrací... Na autě se vyměnilo snad vše, kromě ložisek předních kol a brzdových kotoučů - dělal majitel předemnou a nemají najeto víc než 30 tisíc - já měřil boční házivost kotoučů a vlezl jsem se na obou stranách do 0,04mm.. Ale předpokládám že v tom to nebude... Ráno při nízkých teplotách je vše OK, jsou citelné velmi malinké vibrace - neklepe do volantu ale je cítit v podlaze - více u spolujezdce, naproti tomu když je 15°C a více, vibrace jsou mnohem větší.. Vibrace jsou závislé na rychlosti - nezáleží jestli mám 4-5-6 nebo N, pokaždé v rozmezí dálničních rychlostí 110-150, někdy auto až plave a nejde jej udržet rovně... Silenty v ramenách, čepy, čepy řízení měněny.. Připadá mi to jako by se někde něco křižilo nebo mělo vůli, a mělo by to mít souvislost s pravou poloosou / pravou stranou...

Ještě něco, co s tím možná nesouvisí - když jsem auto koupil, byl volant mírně doleva. Potom co se udělala přední náprava a ložiska uložení zadních ramen jsem se vydal na geo, kde mi volant srovnali a nastavili. Teď je cca rok od této geo a volant je zpátky doleva .....

Ocením jakýkoliv tip, na co se podívat... Už mě to auto stálo dost peněz a prostě to chci dotáhnout do konce ....

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator