Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Hrdlo škrtící klapky 2.0 HDI RHR
Pex
03.03.2019 21:30 - Hrdlo škrtící klapky 2.0 HDI RHR
99
Ahoj,
poprosím o radu.

C5 2005,motor 2.0 HDI RHR 100kw.
Motor začal hodně černě kouřit,v tahu cukat a vůbec nezrychloval.
Našel jsem prasklou tlakovou hadici od turba,vyměnil a vše je v pořádku.

Nicméně při kompletaci jsem vše důkladně vyčistil a při demontáži a očistě hrdla škrtící klapky jsem zjistil že jedna klapka chodí volně a jsou stržené plastové zuby v podtlakovém ovládání.
Je to spodní klapka,kterou přichazí tlak od turba napřímo bez intercoleru.

Nechájí se koupit samotné díly(v mém případě ozub na klapku) nebo se mění celý díl(za cca 6-8tis)?

Můžete mi někdo vysvětlit funkci tohoto přívodu vzduchu a zda mám tuto závadu vůbec řešit.
Auto jede normálně,žádné chyby diagnostika nehlásí.

Vím že RHR bez DPF filtru tento přívod nemá.Je to něco kvůli emisím?

Nebude mít auto menší výkon,kdyby tato klapka zůstala trvale otevřená a vzduch od turba by šel napřímo bez chlazení přes intercoler?

Díky za radu a názor.

Pex

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator