| 	
	| Pex | 
			| 03.03.2019 21:30 -
				Hrdlo krtící klapky 2.0 HDI RHR |  |  
	|  
 | Ahoj, poprosím o radu.
 
 C5 2005,motor 2.0 HDI RHR 100kw.
 Motor začal hodně černě kouřit,v tahu cukat a vůbec nezrychloval.
 Nael jsem prasklou tlakovou hadici od turba,vyměnil a ve je v pořádku.
 
 Nicméně při kompletaci jsem ve důkladně vyčistil a při demontái a očistě hrdla krtící klapky jsem zjistil e jedna klapka chodí volně a jsou strené plastové zuby v podtlakovém ovládání.
 Je to spodní klapka,kterou přichazí tlak od turba napřímo bez intercoleru.
 
 Nechájí se koupit samotné díly(v mém případě ozub na klapku) nebo se mění celý díl(za cca 6-8tis)?
 
 Můete mi někdo vysvětlit funkci tohoto přívodu vzduchu a zda mám tuto závadu vůbec řeit.
 Auto jede normálně,ádné chyby diagnostika nehlásí.
 
 Vím e RHR bez DPF filtru tento přívod nemá.Je to něco kvůli emisím?
 
 Nebude mít auto mení výkon,kdyby tato klapka zůstala trvale otevřená a vzduch od turba by el napřímo bez chlazení přes intercoler?
 
 Díky za radu a názor.
 
 Pex
 |  
	 |  |  |  
 |  |