Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Auto se nezvedá
lubosb
20.02.2019 09:21 - Re: Auto se nezvedá
Za?iato?n?k
jruze napsal(a):
Uvést v x7 amvar do chodu ? to je technicky asi nemožné a hlavně kdo by si montoval do auta něco co když se posere to nikdo neumí dát dokupy . Před nějakám časem jsem mohl mít C6 3.0HDI s posraným amvarem se kterým si neněděl nikdo rady(ani ve znakách) a vůbec to nebylo o penězích = nikdo mu to nedokázal dát do chodu.- kdysi tu byla kolem toho tady debata.Dnes už by to bylo snažší - už jsou alespoň nějaké díly po vrakovištích. nikdy jsem to do baráku nechtěl, nechci a chtít nebudu.Ono nějaký důvod proč to nerozšířili ve výrobě asi byl.

Petře a proč by to nebylo vhodné do breaka ? co to vlastně dělá : vyrovnává to náklony, má to asi devět stupňů tuhosti ,,tlumičů" a co dál ?

Jestli to nerozšíření nebude tím, že cenovkaještě na listopad 2012 pro c6 v jediný výbavě Exl. byla =1.504.900,--Kč, což na Citroen bylo hodně sebevědomé, a to již se mluvilo o konci. Kvalita z prvních sérií taky nic moc, předchůdce - XM taky nevynikal pověstí nejspol. auta, nehledě k výrobní pauze.
U mé první c6 - 2,7 HDi byly v záruce svolávačky za cca 200.000,-- typu uložení př.pístnic, tělnice atd.
Samo byly na nové slevy, ale i tak. Nejspíš následky změn obecně,jak v obchodní politice PSA, v kombinaci s krizí a franc. socializmem. Dále všichni vědí, že D3 je nej..., konec konců ani VW Phaeton moc neuspěl.

Petře : myslím, že pro srovnatelné motorizace by charakteristika tlumení mohla být vhodná,
prov. hmotnost c6 3,0 HDi je dle TP 1995 kg/2340 max. přípustná , u c5 3,0HDi 1840 kg/2347max.přípustná,
takže o co je c6 t잚í, o to má menší užitečné zatížení
ovšem dvoulitr v c5 s manuálem bude na předku o ??? cca 200 kg lehčí, tam již to bude jinak.

Máme tady hezký teorie a úvahy, v praxi nejspíš nesmysl - již jen schválení techn. způsobilosti takto upravené c5 by asi bylo z oblast scifi. O nákladech lepší nemluvit nahlas, i když by asi šlo použít hromada dílu z vraků.
Můj pohled uživatele (v pozadí ještě ekonom) je, že zatím se dá v EU koupit pár zachovalých kousků c6
za relativně slušné peníze, takže kdo má problém se zády a bez amvaru nemůže žít si pořídí c6 a místo kombíku pořídí rakev na střechu pro nárazové občasné použití. Nebo na oddělávací kouli je 1620 kg .

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator