Zdravím.
C5 I (2013) Motorek ostřikovačů skel nevrčí. Zpočátku pouze neostřikoval zadek, předek ano. Dolil jsem kapalinu, pořád stejné. Za půl dne u ani předek.
Pojistka v motorovém prostoru , podle návodu F14 10A OK. Sundal jsem blatník a zkusil změřit napětí na kabelu k motorku. Jsou tam jen 2 dráty, jak jsem tady vyrozuměl, mění se polarita a podle toho stříká dopředu nebo dozadu.
Předpokládám, e bych tam měl naměřit 12V, ale neleze tam nic, ani při zapnutí předního/zadního ostřikování.
Vypadá to na problém v kabelech. Dá se někde sehnat schéma zapojení? Kde by mohla být chyba?
Dík za rady.
Co je to za auto (2013)? jinak v BSM je relátko které překlápí polaritu a ovládá motorek. U mne na biturbu přestal ostřikovat předek (neel motorek - na př.okno , na zadní ano) - chyby byla v BSM mo výměně BSM OK. (nemusí to být tvůj případ ale můe)