Xantiak
|
24.11.2018 13:46 -
Re: Kolísání napětí.
|
|

|
Tenhle clanek asi vse vysvetluje. Cili pokud ma auto ovladani nabijeni primo z jednotky motoru (ECU) a je to Euro5 a vys tak je to zcela normalni stav. Me auto kdyz je nabita baterie drzi cca 12.8V za jizdy a kdyz sundam nohu z plynu tak vyleze na zminovanych 15+V.
Mam to potvrzeno od kamose s 5008 ze mu to dela to stejne. Drubej co ma C5 2012 a drzi mu to kolem 14.5V ma baterku uz par let starou a zrejme ma nabiti na min jak 80% a snazi se mu to dorovnat. Napeti je rizeno podle informace stavu baterie. Kdyz jsem do auta zkusil dat nabitou baterku 5 let starou tak mi altik.daval 13.8V.
.link.
Jeste tady dobry popis s prubehy na osciloskopu.
.link.
Rada vymen alternator je KO k nezaplaceni, panacek si tu honi triko a nezna zaklady novych ( cca od 2009) automotiv technologii.
Zajimalo by me vase palubni napeti. |
| |
| |