Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Kolísání napětí.
Xantiak
21.11.2018 08:49 - Re: Kolísání napětí.
99
Řízení alternátoru má společného s BSI to, že pokud v konfiguraci nastavíš např standartní alternátor s buzením a v autě je řízený, tak to má docela velký vliv na řízení napětí regulátoru altíku. Nebo stačí, když se přepne řízený, za řízený xté generace, každý z nich je ovládán nepatrně jinak, by jsou všechny řízené (těch generací řízených altíků je snad už 5).
Co má společného s dobíjením BEC? Zkus si změnit třeba typ baterie na VRLA a uvidíš co má společného BEC s dobíjením, takže chybnou konfigurací se dá rovněž lecos ovlivnit. Jinak co jsem se dověděl tak jen monitoruje, napětí, tekoucí proudy z a do baterky a stav nabití akumulátoru.
Alternátor je OK, protože byl vytažen a otestován na stolici.

Docela by mě zajímalo napětí místních C5tkářů s X7 při nastartovaném motoru. Za poslední týden jsem měřil 3 C5 X7 a každá ukazuje jiné napětí. Jedna kolísala 13,8V-13,9V což je podle mě málo, jedna se držela 14,2V plus minus 0,1V i když byla v zátěži se servem. Třetí měla 14,5V a kolísala taky plus mínus jen 0,1V rovněž se servem.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator