Xantiak
|
21.11.2018 08:49 -
Re: Kolísání napětí.
|
|

|
Řízení alternátoru má společného s BSI to, e pokud v konfiguraci nastaví např standartní alternátor s buzením a v autě je řízený, tak to má docela velký vliv na řízení napětí regulátoru altíku. Nebo stačí, kdy se přepne řízený, za řízený xté generace, kadý z nich je ovládán nepatrně jinak, by jsou vechny řízené (těch generací řízených altíků je snad u 5).
Co má společného s dobíjením BEC? Zkus si změnit třeba typ baterie na VRLA a uvidí co má společného BEC s dobíjením, take chybnou konfigurací se dá rovně lecos ovlivnit. Jinak co jsem se dověděl tak jen monitoruje, napětí, tekoucí proudy z a do baterky a stav nabití akumulátoru.
Alternátor je OK, protoe byl vytaen a otestován na stolici.
Docela by mě zajímalo napětí místních C5tkářů s X7 při nastartovaném motoru. Za poslední týden jsem měřil 3 C5 X7 a kadá ukazuje jiné napětí. Jedna kolísala 13,8V-13,9V co je podle mě málo, jedna se drela 14,2V plus minus 0,1V i kdy byla v zátěi se servem. Třetí měla 14,5V a kolísala taky plus mínus jen 0,1V rovně se servem. |
| |
| |