Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Kolísání napětí.
Xantiak
16.11.2018 19:04 - Re: Kolísání napětí.
99
autodiag napsal(a):
co radit cloveku ktery umi vzit do ruky multimetr,oscilloskop a diagnostiku ale nezna zaklady automotive elektra,nezna funkci alternatoru,nevi co je to BSI ,BEC BHI a plete si je navzajem ???

co rict nato kdyz alternator nedobiji ??? za me je to odpoved vymeni alternator,pokud ma odpoved fundovanejsi rad se ji poucim...

ja mumim take vzit do ruky zednickou lzici a lopatu,ale co s tim dal ??

tod k radam jakkoli dobre myslenym a myslim te je lepsi se priste vysrat nekomu cokoli radit ,radeji mlcet jako vetsina a jen sat informace (pro me obavam se nepodstatne)


Dotkl jsem se Tě nějak? Pač umíš kolem sebe jen kopat, ale jasně odpovědět na mou jasnou otázku nedovedeš.

Nevím z čeho jsi usoudil, že nevím co je BHI, BSI a ještě doplním, že jsi mi zapomněl vytřít zrak s BSM a ECU!!
Jednotky si nepletu nevím jak jsi na to přišel od začátku mluvím pouze o jednotce BSI. O BHI nepadla ani zmínka.
A představ si všechny tyto jednotky znám a vím co mají na starosti i jak mezi sebou komunikují a kde jsou přesně ve voze umístěny.
Ano BEC jednotku jsem neznal a je pro mě překvapením a i to umím přiznat o její existenci i funkci jsem neměl ani páru a rád jsem se o ní něco dověděl.
A představ si, že vím i jak přesně funguje alternátor, dokonce jsem dělal i repas výměny ložisek, stíracích kroužků a uhlíku, ale bohužel jen starší alternátory, které byly buzené přímo z přístrojové desky. Jelikož nové alternátory používají mimo jiné (snímání otáček, zatížení, atd) i datovou komunikaci, tak se domnívám jelikož nemám schéma elektriky k vozu, že vodič od buzení vede do BSI jednotky, která krom vnitřního vybavení má na starosti i onu komunikaci s altíkem, to nevím a pokud ty ano, tak jsi mi třeba mohl napsat jasnou odpověď, že ano vodič od altíku končí v BSI, která ho ovládá. Nebo třeba i to když se odpojí buzení u těchto alternátorů, tak alternátor jede v nouzovém režimu a dává napětí právě oněch 13,8-14V jak se děje u mě. Pokud ty samozřejmě tuto informaci máš. Při diagnostice, kde je problém by to pomohlo.

Je to jako by jsi mi řekl když mi nejde počítač a vyměním počítač. To že ten počítač obsahuje spoustu komponent by může být jedna vadná a jak zjistit která to je, krom vyměňování dílu za dílem. Výměna PC třeba 20 tisíc, výměna vadného zdroje 1000. To stejné s altíkem, pokud budu vědět, že je chyba právě v něm a ne v tom co ho ovládá, tak rada vyměň altík je dobrá pro vyměňovače dílů. Pač se v něm dá vyměnit jen třeba diodový můstek nebo třeba regulátor a jede se dál s původním, rozdíl v ceně opravy docela znatelný. Nejsem šetřílek, ale taky nevyhazuju peníze do kanálu.

A k radám jakkoliv dobře myšleným. Ano pokud jsou rady takového stylu pokazilo se mi auto, tak vyměň auto, tak naprosto souhlasím s Tebou, že je lepší nic nepsat. Tyhle rady aspoň pro mě jsou k ničemu.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator