Xantiak
|
10.11.2018 20:32 -
Kolísání napětí.
|
|

|
Viml jsem si, e palubní napětí i napětí na baterce kolísá od nějakých 12,8V a po 15,3V. Diagnostika nehlásí ádnou chybu, krom toho, e řve počítač serva a světlometů, e má příli vysoké napětí. Servo se mi stalo, e i odstavil z provozu.
Koukal jsem i na diagnostice na to a napětí kolísá i v diag. Koukal jsem v BSI v měření parametrů u napájení, e buzení alternátoru je 0,0V. Má to tak být správně? Ja myslím, e asi moc ne.
Nechci aby mi to odpravilo baterii do věčných lovi.
Viml jsem si toho náhodou, kdy jsem si zapojil nabíječku na mobil s měřičem napětí a nestačil jsem se divit jak to kolísá.
Kdy odpojím konektor od měření stavu nabití akumulátoru na mínus polu baterie, tak se palubní napětí ustálí na cca 14V a nekolísá, maximálně o 0,2V co je v pohodě. Samozřejmě diag řve, e je odpojená tato jednotka. Buzení altíku je opět 0V i kdy je to odpojené.
Nemáte někdo tuení čím by to mohlo být? |
| |
| |