Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Setrvačník
kutnohorak
15.07.2018 11:14 - Re: Setrvačník
Za?iato?n?k
Zdravím, chtěl bych se podělit s ostatními co váhají, jaký díl namontovat. Můj příběh pracovně nazvu SPOJKO-STORY. Začalo to před pěti lety ,kdy jsem vyměnil dosluhující xa 1,8 za C5 2hdi. Už při koupi hučelo spojkové ložisko a bylo nutné s tím dřív nebo později něco udělat. Rozhodl jsem se to neodkládat a dal auto do servisu, s tím že až se to rozebere uvidí se co vše se bude měnit. Byla to samozřejmě ta horší varianta. Z dvou hmoty vypadávaly piliny a taky se loučila. Byla mi nabídnuta varianta Valeo kit s pevným setrvačníkem a odpruženou lamelou. Trochu jsem pátral, psal si s citroenem, co oni na to. Odpovědí bylo,že kvůli vybracím a hluku nedoporučují, ale jinak proti funkčnosti nic nenamítají. Mechanik měl dobré zkušenosti s tímto řešením.(bohužel u jiných vozů).Tak proč to nezkusit a zbavit se tak budoucího potencionálního problému. Bylo rozhodnuto a namontováno. Já jezdil a liboval si, jak všechno lehce chodí, žádný hluk a vybrace jsem nepozoroval.( zase zbytečně strašili). Tenhle klid trval necelých 11 měsíců. Potom začala spojka klouzat, tak že nešel používat tempomat, bylo to jak auto s variatorem. Nastala reklamace( nutno říct, že dost nepříjemná),nic méně úspěšná. Na spojce nebylo nic vidět, proč by neměla fungovat.( problém s přítlačným talířem) Díl byl kompletně celý vyměněn a já dál jezdil další čtyři roky a na pokaženou spojku spokojeně zapomněl. Až do půlky letošního června, kdy mi při předjíždění spojka zkolabovala a já nezařadil a potupně se doploužil na krajnici. Spojka nerozpínala. Návštěva servisu rozborka- prasklý přítlačný talíř. Je jasný ,že tenhle system od Valea mi do auta už nesmí ( slabých 70000 km) Sehnat někoho, Kdo vám tohle vymění, když máte jet za týden na dovolenou tak to je opravdu fuška. A shrnutí: v autě je zpátky dvouhmota. Mám s ní momentálně najeto něco kolem 2000km a myslím si,že můžu porovnávat. Hluk a vibrace, že nepoznáte rozdíl? Ale ano, auto je mnohem tišší a klidnější obzvláště když někde pořádně přidáte, nebo zapnete a vypnete tempomat neozývají se podivné zvuky, které jsem přisuzoval k normálním projevům dieselů. Motor má kultivovanější chod ve volnoběhu. Tak pro ty co ještě váhají, co namontovat bude tahle moje drahá zkušenost k něčemu(alespoň pro tuhle motorizaci) Pokud by měl někdo zájem o foto jak taková sada vypadá, můžu to sem dát.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator