Tak moje včerejí návtěva stanice STK v Olomouci.
1. emise-Po napojení diagnostiky mi technik povídá e vyskočila chyba havícího okruhu(bohuel nevím číslo kodu)Prej e to je konečná,ale vypadal e se nechá přemlouvat a tak se i stalo.Chybu vymazal a přelo se k samotnému měření.Pán povídá"vy máte pdf tak to budou emise nulové(v duchu si myslím něco o bláznovi)akorát e to musí protůrovat 4x skrz vymazání té chybové hláky.Po druhém protůrování mi říká e je to patné e hodnoty mají být 0,20 a 0.50 maximálně a já mám 0,80 a nejspí je na vině ucpané pdf.Za pár milých slov a úsměvů (Boena Němcová)to zkusil znova-u to tak netůroval a ejhle emise v normě
2.TK Postarí pán zřejmě zafixovaný na kodu 120 se nedokázal rozjet,tak jsem mu musel ukázat jak funguje elektronická ručka.Z hrůzou jsem zjistil e přes ty 4 dioptrie asi nevidí zařízení na seřízení geometrie které minul o pár chlupů celým bokem auta.Kontrola podvozku-zahýbejte celým autem do stran(proboha proč??)točte volantem skrz vůle a stůjte na brzdě skrz kyvný stůl(přední náprava)Pak si do toho opět sedl,přejel na brzdové válce(opět problém s ručkou)Kdy doměřil zadek a chtěl vyjet(nevím proč si nezvedl auto tím bazmehtem v podlaze ale mermomocí se snail z těch točících se válců vyjet div nepřetočil motor a pak měl co dělat aby nenapálil do měřiče světel.Dalí problém s otvíráním kapoty motoru Následná kontrola identifikačních títků a povinné výbavy(opravdu důkladná)
technická+emise na dalí 2 roky.Chci se jetě zeptat taky máte v motorovém prostoru VIN vzhůru nohama nebo jen já jsem exot??