Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Vysoká spotřeba po výměně turba, rozvodů...
jruze
21.06.2018 22:50 - Re: Vysoká spotřeba po výměně turba, rozvodů...
U??vate?
Co se týká oleje, může to být simering pod setrvákem. S opravou to sice úplně nesouvisí, respektive když dělal spojku je jednou z možností že tekl ale málo a neudělal ho, druhá možnost je, že ho udělal a moc se mu to nepovedlo. Pak je tam možnost, že teče vysokotlaká trubka mazání turba.

No a spotřeba? faktorů je tam povíc, výměna turba může mít vliv, ale pokud to ted nejede a ze dne na den tak se asi přikláním k názoru otce na špatně nastavené rozvody.

Nicméně dělat z nekoho troubu a radit tady od stolu...to můžu udělat troubu i ze sebe...v každém případě je to potřeba vidět, pořádně projít a potom dělat nějaké závěry, ono taky informace ,,za 14 dní mi vytekl celý litr,, mi vypoví jen o tom, že jsi to po 14 dnech kontroloval. Vypovídající informace by byla teče to i když auto stojí nebo že to teče jen za jízdy, vytekl jeden litr za 2000km nebo za 100km. Klidně to může být pitomost, jen špatně utažený vypouštěcí šroub. Horší je ta spotřeba a špatný výkon, to bych řešil na prvním místě. Zkontroluj si zátku aby nevytekl všechen olej - netěsnost opravíš, olej doleješ a motor umeješ, ale ten výkon - pokud je to na rozvodech můžeš zničit motor, třeba vyrobily vadný kus šponováku a volný řemen může klidně skočit a způsobit fatální destrukci.

PS: synátor

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator