Provedl jsem "technologický poklep" ale situace je stejná.
Chtěl jsem to alespoň proměřit ne začnu shánět jednotky...
Mám tu určitě jednu sadu (celé auto) a myslím několik BSM (s maximálně načatou částí pro podávací čerpadlo - ta na zjitní problému světla stačí)
Edit:
Tyhle auta (nebo taková) u ani nevykupuju ale spí dohazuju známému k likvidaci - u nemají cenu ani 10000,- a jen by mi tu zabíraly místo - jedno tu mám stačí vyměnit regulátor tlaku paliva(2.2HDI).C5ky také opravuji ale ..... druhou co tu mám (co jsem vykoupil C5 II lehce kleplou na světlo,kapotu,blatníl a nárazník) - po opravě do 60000,- nebo takto 50000,- s potřebnými díly na opravu. Za C5 I bych nedal ani 10000,-
Jinak tu jetě je ne půjde na rot(jedna C5I - tu jsem ale vzal jako protiúčtem za cenu výkupu na roák) - do středy jsem doma a jsou k mání díly.(celé za deset i s doklady) - jinak pomoct nemůu.