Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Jak funguje hydractive 3 / 3+
jruze
31.05.2018 12:45 - Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
U??vate?
del42sa napsal(a):
nepřekvapils


Že už by si to pochopil ? No asi zřejmě chceš tvrdit že když zmáčkneš tlačítko sport a začneš zvedat auto heverem za karosérii tak kola nezústanou na zemi ale zvednou se v té poloze zatíženého auta a kdž auto spustíš opět na kola tak to auto zase zústane v provozní poloze bezezměny žejo? = to je totiž to samé co se stane při brždění .Ale už to neřeš mᚠpravdu sice svou ale mᚠ- nevím jestli se vzájemně doplňujete ale je to asi jako s výdrží aditiv a FAP filtru. - nevím kolik lidí vám věří ale někteří asi ano protože se musí přesvědčit sami a xx to tu musím vysvětlovat tady já že to nemají rozbyté že to je jinak.

No ještě mne napadlo že bych to mohl posílat rovnou k tobě k vyřešní problému kolem hydrauliky - ale to by chtělo asi online abychom se pobavili.

To je opravdu tak těžké pochopit že tlak zatíženého auta je xx a ten prohne membránu v kouly -setrvačností (která nemá nic společného s pérováním) se sníží zatížení na nápravu a za pomoci tlaku v kouly se ta zadní část zvedá - nebo ty tím ventilem který se zavře na středovém regulátoru zabráníš aby ten tlak v té ,,nehydraulické" části nevytlačila píst pístnice a nezvedla se ta zadní část ? Jak tomu zabrání cokoli než upuštění protitlaku (tlaku v hydraulickém okruhu) čím tomu zabráníš? k pístnicím vede ke každé jedna trubka , v pístnici ventyl žádný není nebo je ? Mezi pístnicí a tyčkou která spojuje z. rameno jsem také žádnou věc neviděl - tak nevím co by tomu zvednutí mohlo zabránit. Je mi jedno co si kdo o kom myslí a jestli někdo k tomu něco napíše ale vím že jsi nadával a urážel vlastně ty sám sebe.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator