Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Jak funguje hydractive 3 / 3+
jruze
31.05.2018 07:52 - Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
U??vate?
Bobr53 napsal(a):
Přidám do diskuze své zkušenosti s hydraulickým podvozkem XM:

Jsou to sice zkušenosti před více lety - měl jsem XM 3.0 celkem tři a na jednom z nich jsem si opravoval vadný výkonový stupeň počítače pérování a při té příležitosti jsem si do auta "dobastlil" signalizaci o tom, kdy za jízdy počítač přepíná jízdní režim na tužší režim sport - přidal jsem červenou diodu na středový panel. Signál jsem vzal z pinu velkého konektoru počítače pérování.

Takže výsledek - dioda se za jízdy rožnula vždycky při :
- prudkém sešlápnutí plynu
- razantním brždění
- prudkém pohybu volantem do strany

Takže při těchto manévrech, v jejichž důsledku by působením setrvačných sil došlo k naklápění vozu (dozadu, dopředu, do strany) počítač bleskurychle přepnul na režim SPORT a náklon karoserie byl účinně eliminovaný.
Dioda pochopitelně svítila i při stisknutí tlačítka SPORT - v tom případě trvale.


Ano , ale tam se bohužel nedalo nijak vysledovat upouštění-připouštění tlaku do jednotlivích náprav - tam se toto dělo automaticky díky systému přepouštěcích kanálků v korektorech (toto bylo dané pohybem nápravy směrem nahoru-dolu) - toto bylo nahrazeno u BHI elektronikou = el.ventyl snižování a zvyšování pro každou nápravu (udělali-zmodernizovali jen to co dělal mechanický korektor sám pohybem stabíku = v podstatě je to ,,jen" šoupě s planžetovím ventilem (Pat mne může opravit - nejsem si jistý jestli jedním nebo z každé strany korektoru logicky na každé straně korektoru jedna planžeta) - někde ho tu mám ale nevím kde .

To co popisuješ bylo z důvodu bočního náklonu a snížení potřebného množství kapaliny pro vyrovnání náprav a samo ztuhnutí pérování .

Pro del : já vím jak to funguje jak u systému před BHI a i u BHI to vpodstatě nahradilo planžetový ventyl v korektoru elektryckým v BHI . Zase se můžeš zamyslet u toho mechanického který je u obou systémů (se ztvrzováním i bez) a kam jde tlak kdyř se ,,šoupě" přesune do polohy upouštění tlaku (a zároveň mechanickou cestou uvolní planžetovej ventil) - příjde mi že o tom toho moc nevíš ty a s Jumepem to bude podobné - ten by ale mohl ještě pamatovat systém starého mechanického přepouštěcího korektoru.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator