Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Jak funguje hydractive 3 / 3+
del42sa
30.05.2018 15:05 - Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
99
jruze napsal(a):
Ty mne neurazíš (neomlouvej se) - proč ty mé nesmysly nevyvrátíš? - nevysvětlíš? Vždy je to jednoduché = v koulích je tlak (dusík) - protitlak kapaliny prohne membránu - odlehčení zadní části (při brzdění) ke kterému dojde - způsobí zvednutí z.části - jakým způsobem dojde k vrácení do správné polohy která je monitorovaná korektorem ? Podle mne je jediná možnost snížení protitlaku na membránu pérovací jednotky. (ztrvzování podvozku je něco jiného ) Otázka je jednoduchá = čím a jak se sníží tlak aby nedošlo ke zvednutí zadní části vozu při brzdění = odlehčení zatížení zadní nápravy ?


a co ti mám vysvětlovat, když jsem ti to napsal už po několikáté ??? K žádnému vypouštění tlaku při brždění prostě nedochází, tečka ! Kdybys aspoň trochu používal tu věc co mᚠna krku, tak bys na to přišel sám.

Vezmi si jako příklad už původní hydractive/hydropnemumatiku. Výškový korektor je nastavený tak, že má určité zpoždění, než začně napouštět nebo vypouštět hydraulickou kapalinu do pístnic. Je to proto, aby nedocházelo k neustálému napouštění a vypouštění kapaliny ze systému a tím pádem ke změnám tlaku v odpružení. Tento jev je nežádoucí, protože kdyby korektory reagovaly okamžitě na jakoukoliv nerovnost na silnici, tak by docházelo k nežádoucím pohybům karoserie. Přejel bys vlnu nějakých nerovností a auto by se pořád dopouštělo a vypouštělo nebo dorovnávalo, to stejné při brždění nebo akceleraci.

U Hydractive 3/3 + je to úplně stejné a použití elektronických výškových korektorů na tomto faktu nic nemění. Je tam nastaveno určité zpoždění ze stejných důvodů jako u Hydractive 1/2. Kdyby totiž při brždění vypouštělo BHI kapalinu ze zadního okruhu, tak by po zastavení zadek padnul až na zem a nějakou dobu by trvalo než by se zase vyrovnal zpátky. To bys vnímal jako velice nepříjemnou ránu od zadních dorazů a takové chování auta není vůbec žádoucí.

Jak napsal trefně už Mikra, ty reakce jsou tak pomalé, že na nějaké aktivním zásah řídící jednotky formou vypouštění tlaku můžeš rovnou zapomenout.

celé tohle vlákno začalo dotazem Konquiho na to jak to funguje u X7

.link.

Řekl bych, že jsem pomerně podrobně a obsažně popsal, jakým způsobem jsou u H3/H3+ potlačovány náklony vozidla při jízdě a v podstatě se to neliší od chování H2/H1. A co se týká ventilů v BHI, tak u nich jsou také poměrně jasně stanoveny okolnosti, při kterých dochází ke změnám světlé výšky. To je totiž jediný účel, který ty ventily mají. Žádné potlačování náklonu karoserie ty ventily neprovádějí a ani nemohou. Jejich jediný účel je změna světlé výšky při :

1. změnách zatížení vozidla
2. při jízdě po kvalitní silnici/dálnici rychlostí vyšší jak 110Km/hod
3. při jízdě po silnici s horší kvalitou do 70km/hod.
4. pokud řidič sám ručně změní světlou výšku vozidla.

na to konto jsi přišel ty se svými "moudry" a začal psát něco o zmatečnosti a nepřesnosti. A když jsem ti napsal, že odpověď už jsem ti několikrát napsal, tak jsi se pořád znova a znova dožadoval vysvětlování., přesto že odpoveď už mᚠdávno napsanou. Stejně tak ti Milan napsal že píšeš nesmysly .link.

"Nevím jestli je to od tebe provokace, nebo ty základní věci fakt nevíš a netušíš jak to funguje, ale je mi to úplně fuk"

Takže trochu sebereflexe by ti rozhodně nezaškodilo.

Jen na závěr dodám: píšeš že seš praktik a pak se tady veřejně ptᚠna umístnění neexistujícího ventilu pro potlačování náklonu ..... Co dodat ?

.link.

Myslím, že tohle mluví samo za sebe. Ono totiž není problém přiznat, že něco nevíš. To je úplně normální a nikdo by ti za to tady hlavu neutrhnul, ale tvoje zatvrzelé trvání na své ( by ničím nepodložené ) pravdě za každou cenu je důkazem toho že nemᚠvůbec žádnou míru sebereflexe a tvoje zarputilá snaha zachovat si tvář "odborníka" působí spíš trapně.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator