Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Jak funguje hydractive 3 / 3+
Mikra
29.05.2018 19:08 - Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
99
Nevím, v čem je problém. Proč by na C5 mělo být něco na víc jen kvůli brždění? Čtyři ventily stačí. Prostě Hydractiv se snaží za všech okolností udržet předek a zadek ve stejný výšce. A už se jedná o brždění, nebo akceleraci, nebo naložení nákladu a nebo jen nastoupení či vystoupení cestujících. Jestli to dělá upouštěním tlaku na odlehčený nápravě a nebo dotlakováním tý zatíženější nápravy, nebo dokonce oběma způsoby, to je věc počítače pérování. Ale jedno je jistý. Z toho, jak se auto pomalu zvedá třeba na povel tlačítka, je jasný, že na nějaký bleskurychlý reakce můžeme zapomenout a tak to celý slavný vyrovnávání je pro "extrémy" málo účinný. Při prudším brždění jde předek trochu dolů a zadek nahoru, při akceleraci naopak. Ale bez Hydractivu s takhle měkkým třeba pružinovým odpružením s komfortníma měkkýma tlumičema by to určitě bylo ještě horší.
Jestli je tu ale spor o prvotní Jardovu otázku na vetil zajišující regulaci příčného náklonu auta, tak na to odpovědět taky neumím.
A to jsem si myslel, že odpovědět se dá na všechno. Sice třeba blbě, ale dá.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator