přečti si jetě jednou co za kardinální hovadinu jsi napsal, ty "praktiku"
Jediná blbost je ,,amvar - tři korektory" - jinak ostatní je vpořádku - no co třeba odpojit kloubek od korektoru(stačí zadní a né konektor - to by vyhodilo chybu a byl by to pro tebe argument) rozjeď se- zabrzdi a uvidí sám , nebo si najdi přísluný vývod pro ovládání ventilu pro sniování ( zapoj na kontrolku) a uvidí co se děje na zadní nápravě - bude při deceleraci upoutět tlak z okruhu zadní nápravy (ale to je na tebe a tvou teorii moc - jinak co jiného by zamezilo zvednutí zadní části vozu ? hydraulika potřebuje určitý tlak aby udrela zadek v určité vejce - při brdění se setrvačností sníí váha- zadní části (mení zatíení zadní nápravy) (síla-tlak potřebný v pístnicích na udrení vozu v potřebné poloze - pokud by jsi chtěl tvrdit e se uzavře nějaký ventil tak ten by musel být v pérovací jednotce(kouly)) a ten se musí sníit - jediné co můe zamezit zvednutí z.části je sníit tlak v hydraulickém okruhu zadní části a co jiného ne ventil sniování podvozku(je v BHI) by toho mohl mohlo docílit ? (informace o vejce snímá jen korektor nic jiného a předává do BHI (napřímo a nikam jinam) - kdy odpojí kloubek od korektoru a zamezí mu předat informaci e se zadek zvedá (jen připomenu e korektor předává informaci přímo a jen do BHI) bude se to chovat jak starej igul(zapíchne to čumák do zemně a zadek vyletí nahoru) No nechce mi tvrdit e to cokoli poutí do přepadů, nebo jen zavře přívod tlaku (to by teoreticky mohlo u H3+ ale pokud nesníí nic tlak v okruhu (je ho dostatek v koulích i bez toho aby muselo sepnout čerpadlo pro zvedání) - ty korektory předávají informace pořád a pokud nestačí tlak v zásobníku a v koulích tak připustí - popř. upustí . ale to má jedno. U s tebou nebudu utrácet čas a ostatní si myslím to pochopili.
Nebo si můe napojit přepady někam do nějaké nádobky aby jsi pochopil e do přepadů to nejde a jinam ne zpět do nádobky (té nad BHI která je napojena na přívod jako zásobník LDS) to nemá kudy se vracet ne přes ventil sniování který je v BHI to jít nemůe, uzavření přívodu tlaku by nestačilo - zásobnících je ho tolik aby udrelo xx váhu která se vlivem setrvačnosti sníí (a mimo to u H3 tam nic není a také auto ,,nepanáčkuje"( jetě by jsi mohl zneuít slovo odpojovač prostřední koule - to upřesnil PAt = a zavře průtok mezi pravou a levou stranou) protoe jak známo se tlak íří vemi směry stejně tak je to nutnost a proto je i rozděleno BHI na přední a zadní část pro kadou nápravu ventylem pro sníení a zvýení tlaku. Hele nemám na tebe u čas musím na STK.