Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Jak funguje hydractive 3 / 3+
jruze
28.05.2018 09:07 - Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
U??vate?
del42sa napsal(a):
přečti si ještě jednou co za kardinální hovadinu jsi napsal, ty "praktiku"


Jediná blbost je ,,amvar - tři korektory" - jinak ostatní je vpořádku - no co třeba odpojit kloubek od korektoru(stačí zadní a né konektor - to by vyhodilo chybu a byl by to pro tebe argument) rozjeď se- zabrzdi a uvidíš sám , nebo si najdi příslušný vývod pro ovládání ventilu pro snižování ( zapoj na kontrolku) a uvidíš co se děje na zadní nápravě - bude při deceleraci upouštět tlak z okruhu zadní nápravy (ale to je na tebe a tvou teorii moc - jinak co jiného by zamezilo zvednutí zadní části vozu ? hydraulika potřebuje určitý tlak aby udržela zadek v určité vejšce - při brždění se setrvačností sníží váha- zadní části (menší zatížení zadní nápravy) (síla-tlak potřebný v pístnicích na udržení vozu v potřebné poloze - pokud by jsi chtěl tvrdit že se uzavře nějaký ventil tak ten by musel být v pérovací jednotce(kouly)) a ten se musí snížit - jediné co může zamezit zvednutí z.části je snížit tlak v hydraulickém okruhu zadní části a co jiného než ventil snižování podvozku(je v BHI) by toho mohl mohlo docílit ? (informace o vejšce snímá jen korektor nic jiného a předává do BHI (napřímo a nikam jinam) - když odpojíš kloubek od korektoru a zamezíš mu předat informaci že se zadek zvedá (jen připomenu že korektor předává informaci přímo a jen do BHI) bude se to chovat jak starej žigul(zapíchne to čumák do zemně a zadek vyletí nahoru) No nechceš mi tvrdit že to cokoli pouští do přepadů, nebo jen zavře přívod tlaku (to by teoreticky mohlo u H3+ ale pokud nesníží nic tlak v okruhu (je ho dostatek v koulích i bez toho aby muselo sepnout čerpadlo pro zvedání) - ty korektory předávají informace pořád a pokud nestačí tlak v zásobníku a v koulích tak připustí - popř. upustí . ale to mᚠjedno. Už s tebou nebudu utrácet čas a ostatní si myslím to pochopili.

Nebo si můžeš napojit přepady někam do nějaké nádobky aby jsi pochopil že do přepadů to nejde a jinam než zpět do nádobky (té nad BHI která je napojena na přívod jako zásobník LDS) to nemá kudy se vracet než přes ventil snižování který je v BHI to jít nemůže, uzavření přívodu tlaku by nestačilo - zásobnících je ho tolik aby udrželo xx váhu která se vlivem setrvačnosti sníží (a mimo to u H3 tam nic není a také auto ,,nepanáčkuje"( ještě by jsi mohl zneužít slovo odpojovač prostřední koule - to upřesnil PAt = a zavře průtok mezi pravou a levou stranou) protože jak známo se tlak šíří všemi směry stejně tak je to nutnost a proto je i rozděleno BHI na přední a zadní část pro každou nápravu ventylem pro snížení a zvýšení tlaku. Hele nemám na tebe už čas musím na STK.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator